loading...
بهترين سايت طراحي و پي ان جي و گرافيك در ايران
تبادل بنر

.:. بنر ما .:.

http://www.uploadtak.com/images/l469_sdfsdfsdf.gif

|براي تبادل بنر با اي دي من در ياهو در ارتباط باشيد|

|ID:HAVAROSHANI100@YAHOO.COM|

مديريت سايت : Sin-cara-wwe.tk


mahdiroshani بازدید : 261 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

http://img41.com/uploads/13427709801.png

 ببخشيد كه خيلي دير شده.

براي ديدن نتايج لطفا به ادامه مطلب برويد:

پری شو

با خوش آمد گویی متسرایکر و اسکات استنفورد به همه به فینکس، اریزونا و پی پر ویو مانی این د بنک آغاز می‌شود.

مسابقه قبل از شو:

مسابقه را آرتروث و هونیکو آغاز می‌کنند. آرتروث برتر است و پس از زدن ضربات به هونیکو با کوفی تگ می‌کند و کوفی هم ضرباتی را وارد می‌کند و مجددا با تروث تگ می‌کند. تروث لگ دراپ خودش را اجرا می‌کند ولی دور از دید داور یک ضربه را از کاماچو دریافت می‌کند. کاماچو وارد می‌شود و پس از زدن چند ضربه به سرعت با هونیکو تگ می‌کند. تروث موفق می‌شود به بازی برگردد و با کوفی تگ می‌کند. کوفی هم تا جایی برتر است که پس از زدن بوم دراپ برای ترابل این پردایس می‌رود. هونیکو جاخالی می‌دهد و سپس چند ضربه‌ی پا به او وارد می‌کند و او را ازرینگ بیرون می‌اندازد. کوفی هونیکو را دور می‌کند و برای فلایینگ دراپ کیک می‌رود که کاماچو با تکان دادن طناب‌ها باعث به هم خوردن تعادل کوفی می‌شود. مالکیت بازی در دستان تیم کاماچو و هونیکو باقی می‌ماند تا جایی که کوفی پس از زدن هوریکنرا با تروث و هونیکو با کاماچو تگ می‌کند. تروث پس از زدن یک پاور اسلم و دی دی تی کاور می‌کند که هونیکو دخالت می‌کند. هونیکو یک ترابل این پردایس را از کوفی کینگستن دریافت می‌کند و آرتروث هم واتس آپ (فیس فرست مخصوصش) را اجرا می‌کند و موفق می‌شود تیم خودش را برنده‌ی مسابقه کند.

برندگان: ار-تروث و کوفی

قبل از شروع شو اصلی چند پرومو از مسابقات امشب و اتفاقات اخیر پخش می‌شود و چند مصاحبه هم پخش می‌شود. در یکی از آن‌ها کریس جریکو می‌گوید که امشب مانی این د بنک لدر مچ را خواهد برد و در دیگری دنیل برایان خودش را قهرمان آینده و جدید کمربند دبلیو دبلیو می‌خواند.

شو اصلی

شو اصلی هم با خوش آمد گویی مایکل کول به همراه جری لالر و بوکرتی آغاز می‌شود.

مسابقه اول: مانی این د بانک کمربند سنگین وزن


در ابتدا دالف زیگلر با معرفی ویکی گوررو وارد می‌شود و در ادامه بقیه‌ی کشتی کج کاران و در انتها هم قهرمان اینترکانتینتال کریسچن وارد می‌شود. در شورع مسابقه تنسای بسیار عالی کار می‌کند و چند استار را به بیرون رینگ می‌اندازد. سپس دو نردبان را وارد رینگ می‌کند و ابتدا ضربات سنگینی به تایسن کید وارد می‌کند. نردبان را برای برداشتن کیف به وسط رینگ می‌گذارد اما کید و کریسچن با همکاری یکدیگر این اجازه را به تنسای نمی‌دهند. در ادامه چندین استار برای برداشتن کیف به بالای نردبان می‌روند که هیچ یک موفق نیستند. درگیری‌ها درون رینگ زیاد می‌شود. در ادامه کریسچن می‌خواهد یک فراگ اسپلش روی کید بر روی نردبان اجرا کند که کید جاخالی می‌دهد و کریسچن با شکم به نربان برخورد می‌کند. در ادامه تنسای چند پاوربمب اجرا می‌کند. کریسچن و ساندو درگیر هستند و کریسچن پس از مدتی تلاش یک اسپیر را روی او اجرا می‌کند. کریسچن موفق به برداشتن کیف نمی‌شود و زیگلر و رودز هم پس از تلاش نا موفق با تنسای درگیر می‌شوند که ناموفق اند و تنسای آن‌ها راناک اوت می‌کند. تنسای درخارج از رینگ یک پاوربمب بر روی کارا بر روی نردبانی که بین میز گزارشگران و رینگ بود اجرا کرد. تنسای باز هم زیگلر را ناک اوت می‌کند ولی یک دیزستر کیک را از رودز دریافت می‌کند. کریسچن پس از اجرای اسپیر روی رودز با سانتینو به بالای نردبان می‌روند که کریسچن سانتینو را به پایین می‌اندازد و برای برداشتن کیف تلاش می‌کند اما دالف زیگلر به بالای نردبان می‌آید و با انداختن کریسچن به کف رینگ موفق می‌شود کیف را باز کند و ازآن خودش کند.

برنده: دالف زیگلر

بک استیج:

شیمس می‌گوید که از دالف زیگلر نمی‌ترسم و در مورد این که امشب دلریو مرا شکست دهد نگران نیستم.

سورپرایز د میز

د میز وارد سالن می‌شود و می‌گوید که من درحال بازی در یک فیلم بوده‌ام و الان از نادیده گرفته شدن خسته شده‌ام. من امشب در مانی این دبنک لدر مچ مخصوص کمربند دبلیو دبلیو ای خواهم بود.

 

مسابقه دوم: بر سر کمربند سنگین وزن


مسابقه با برتری شیمس نسبت به دلریو آغاز می‌شود و  تلاش دلریو برای کار کردن روی دست شیمس موفق آمیز نیست و شیمس او را به بیرون رینگ می‌اندازد. پس از زدن یک سوپلکس و بترینگ رمپ حواس شیمس به ریکاردو پرت می‌شود که دلریو هم ضربه ای پا به شیمس وارد می‌کند و مالکیت بازی را در اختیار می‌گیرد. دلریو شروع به زدن ضربات به دست آسیب دیده‌ی شیمس می‌کند. دلریو چند سابمیشن هم روی دست شیمس انجام می‌دهد. بالاخره شیمس با یک بیگ بوت به بازی برمی گردد و یک نکبریکر هم انجام می‌دهد ولی دلریو با یک جاخالی دوباره بازی را در اختیار می‌گیرد. دلریو برای کراس آرم بریکر تلاش می‌کند ولی موفق نمی‌شود ولی در برگشت یک آرم بریکر روی دست شیمس اجرا می‌کند. شیمس پس از زدن چند ضربه یک پاور اسلم روی دلریو می زند اما باز هم دلریو با زدن ضربه به دست شیمس به بازی برمیگرد. شیمس یک آیرش کراس بک بریکر اجرا می‌کند و پس از آن به دلریو اجاز ه ی اجرای کراس آرم بریکر را نمی‌دهد و برای بروگ کیک آماده می‌شود که موفق نیست و آرم بریکر را از دلریو دریافت می‌کند. دلریو در زدن ضربه به سر شیمس موفق نیست و شیمس وایت نویز را اجرا می‌کند. سپس با زدن بروگ کیک موفق می‌شود مسابقه را ببرد و قهرمان سنگین وزن جهان باقی بماند.

برنده: شیمس قهرمان کمربند سنگین وزن باقی ماند.

پس از پایان مسابقه ریکاردو رودریگز به پشت شیمس می‌افتد و دلریو هم به شیمس حمله می‌کند. این جا دالف زیگلر به رینگ می‌آید تا کیف خودش را بدهد و با شیمس بر سر کمربند مسابقه دهد اما قبل از آن با کیف ضربه ای به دلریو وارد می‌کند و در برگشت یک بروگ کیک از شیمس دریافت می‌کند تا اصلا مسابقه شروع نشود.

مسابقه سوم:


قبل از وارد شدن دو تیم، آرتروث و کوفی کینگستن برای تفسیر مسابقه همراه با کت و شلوار وارد می‌شوند و در کنار میز گزارشگران می‌نشینند. ابتدا ابراهیم واشنگتون به همراه تایتس اونیل و درن یانگ و سپس روزا مندز به همراه اپیکو و پریمو وارد می‌شوند. اپیکو و پریمو با وجود تگ کردن تیم مقابل مسابقه را خوب آغاز می‌کنند و برتر هستند تا این که یانگ موفق می‌شود با اونیل تگ کند و بازی را در اختیار بگیرد. برتری از آن تیم اونیل و یانگ باقی می‌ماند تا جایی که اپیکو با پریمو و اونیل با هم تیمی‌های خود تگ می‌کنند. پریمو چندین ضربه‌ی سنگین وارد می‌کند و برای اسپرینگ بورد می‌رود که یانگ با ضربه‌ی پا جواب می‌دهد. پس از این پریمو با یک رول غافلگیرانه مسابقه را برنده می‌شود.

 

برندگان: اپیکو و پریمو

پس از مسابقه ابراهیم واشنگتون می‌گوید اشکالی ندارد چون شما هنوز نامبروان کانتندر هستید. سپس اونیل یانگ و ای دبلیو به طرف کوفی و تروث می‌روند و با آن‌ها بحث می‌کنند. در این جا آرتروث آب درون بطری‌اش را روی صورت ابراهیم واشنگتون می‌پاشد. یانگ و اونیل هم ابراهیم واشنگتون را کنترل می‌کنند تا درگیر نشود.

بک استیج:

مت استرایکر در حال مصاحبه با ای جی هست. ای جی می‌گوید:پانک انسان شگفت انگیزی هست. دنیل برایان عشق اول من بوده است و من کم کم او را از ذهنم بردم. من حالا برای مسابقه آماده می‌شوم.


مسابقه چهارم:بر سر کمربند

در این مسابقه ی طولانی و بسیار زیبا در چندین دقیقه‌ی اول برتری خاصی بین هیچ کدام محسوس نیست و زود به زود نفر برتر بازی عوض می‌شود. بازی به بیرون رینگ کشیده می‌شود و دو استار ضربات را به هم وارد می‌کنند تا این که برایان پانک را هل می‌دهد و پانک به ای جی برخورد می‌کند. پانک درحال بررسی وضعیت ای جی است که برایان از پشت به او حمله می‌کند و خودش به وضعیت ای جی رسیدگی می‌کند. پزشکان هم در حال بررسی وضعیت ای جی هستند. به اجبار داور دیگری می‌آید و برایان پانک را به درون رینگ می‌اندازد. بازی به جایی می‌رسد که برایان چوب کندوستیک را از زیر رینگ بیرون می‌آورد. در ابتدا هیچ یک نمی‌توانند از آن استفاده کنند اما برایان بالاخره از آن استفاده می‌کند و در بین این حرکات هم چند بار کاور می‌کند که پانک در دفعات در شماره‌ی ۲ کیک اوت می‌شود. پانک با یک کلوزلاین و نک بریکر بازی را در اختیار می‌گیرد تا جایی که برای جی تی اس می‌رود و موفق نیست و برایان هم برای یس لاک موفق نیست و مجددا تلاش پانک برای جی تی اس موفقیت آمیز نیست. ای جی درحالی که هر دو به زمین افتاده‌اند به سالن باز می‌گردد و به داور می‌گوید که از رینگ برود. ای جی یک صندلی از زیر رینگ بیرون می‌آورد و بین دو طناب گوشه رینگ قرار می‌دهد. برایان زودتر صندلی را بر می‌دارد و ضربات را وارد می‌کند. در ادامه ای جی یک بار بر سر راه پانک که برای زدن برایان با صندلی می می‌رود می‌ایستد و باری دیگر بر سر راه برایان که برای زدن پانک با کندوستیک می‌رفت ایستاد. برایان پس از جاخالی دادن و خوردن آرنج پانک به صندلی با کندوستیک یس لاک را اجرا کرد. پانک موفق به خلاص کردن خودش می‌شود و جی تی اس را اجرا می‌کند که برایان در شماره‌ی ۲ کیک اوت می‌شود. پانک یک میز به درون رینگ می‌آورد و برایان را روی آن می‌گذارد و برای البو دراپ می‌رود که برایان قبل از پریدن پانک بلند می‌شود و به او ضربات را وارد می‌کند. بالاخره پانک برایان را با یک بک دراپ روی میز خورد می‌کند و با کاور کردن موفق به برد می‌شود.

برنده: سی ام پانک قهرمان کمربند WWE باقی ماند.

مسابقه پنجم:

در ابتدای مسابقه رکس می‌تواند چند ضربه را وارد کند و کاور می‌کند که حتی به شماره‌ی ۱ هم نمی‌رسد. رکس و هاوکینز ادامه بازی را با تگ‌های پشت سر هم در اختیار می‌گیرند تا این که با یک اسلم رایبک بازی را در اختیار می‌گیرد. رایبک پس از پاوربمب کردن هاوکینز با اجرای شل شاکت می‌تواند برنده‌ی مسابقه شود.

برنده: رای بک

مسابقه ششم:

در ابتدا تامینا و ناتالیا شروع می‌کنند که تامینا موفق است و با کیتلین تگ می‌کند. پس از کمی ناتالیا موفق به تگ با ایو می‌شود. بازی در اختیار تیم ایو، فینکس و ناتالیا باقی می‌ماند تا این که لیلا وارد می‌شود. او هم چند ضربه را از بث دریافت می‌کند. در آخر که همه‌ی دیواها درون رینگ هستند تامینا یک سوپرکیک به بث فینکس می‌زند و لیلا با کاور کردن تیم خودش را برنده‌ی مسابقه می‌کند.
 ٌ

برندگان: لیلا، کاتلین و تامینا

مسابقه هفتم: مانی این د بانک کمربند


در ابتدای مسابقه همه به جز شو و سینا به بیرون رینگ می‌افتند. سینا موفق می‌شود که شو را به بیرون رینگ بیاندازد. در ادامه چندین بار برای گذاشتن نردبان تلاش می‌شود که هر بار موقیت آمیز نیست و اکثرا بیگ شو اجازه نمی‌دهد. اتفاق اصلی این دقایق اتیتیود ادجامنت شدن بیگ شو بر روی میز گزارشگران توسط جان سینا هست. سپس هر نفر یک نردبان بر روی بیگ شو می‌اندازد. جریکو درون رینگ والز آو جریکو را روی د میز اجرا می‌کند. جریکو با نردبان ابتدا سینا را می‌زند و سپ یک فیس فرست روی د میز روی نربان انجام می‌دهد. پس از چند تلاش نا موفق استاران کین دست به یک تلاش می‌زند که توسط جریکو و میز یک سوپلکس از بالای نردبان روی او اجرا می‌شود. سینا یک دابل فایو ناکل شافل روی د میز و جریکو که روی نربان افتاده‌اند اجرا می‌کند و سپس اتیتیود ادجامنت را روی کین اجرا می‌کند. پس از مدتی بالاخره شو از زیر انبوهی از نردبان بیرون می‌آید و یک نربان بسیار بزرگ و محکم را از زیر رینگ بیرون می‌آورد. شو به سختی و پس از مدتی این نربان را به درون رینگ می‌آورد و زیر کیف قرار می‌دهد. کین وارد می‌شود و با شو درگیر می‌شود که یک ناک اوت پانچ را از شو دریافت می‌کند. سینا هم که درون رینگ آمد یک هدبات از شو دریافت کرد. جریکو از پشت با یک صندلی به شو حمله می‌کند. حالا جریکو و سینا به بالای نردبان می‌روند که سینا در زند ای ای نا موفق است و جریکو اسلیپر هولد را اجرا می‌کند. میز برای برداشتن کیف می‌رود که جریکو با او درگیر می‌شود. شو به رینگ باز می‌گردد و  در بالای نردبان ناک اوت پانچ را روی جریکو اجرا می‌کند. سینا بالای نردبان می‌آید و با کیف ضربات را به شو می‌زند و در ادامه موفق می‌شود که کیف را باز کند و آن را از آن خودش کند.


برنده: جان سینا


شو با خوشحالی و جشن گرفتن جان سینا به پایان می رسد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
درباره سين كارا نام واقعی: Luis Ignascio Urive Alvirde نام های درون رینگ: Dr. Karonte, Jr. Astro Boy Komachi Místico Sin Cara Sin Cara Azul تاریخ تولّد: 22 دسامبر 1982 مکان تولّد: مکزیکو سیتی,ناحیه فدرال، مکزیک قد: 1.7 متر وزن: 82 کیلوگرم آموزش دیده توسط: Tony Salazar(عمو) Manuel Almanza(پدر) Fray Tormenta
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا طرفدار سين كارا هستيد؟
    محل تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 287
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 402
  • بازدید ماه : 2,327
  • بازدید سال : 16,735
  • بازدید کلی : 281,131
  • پاور هفتگی