loading...
بهترين سايت طراحي و پي ان جي و گرافيك در ايران
تبادل بنر

.:. بنر ما .:.

http://www.uploadtak.com/images/l469_sdfsdfsdf.gif

|براي تبادل بنر با اي دي من در ياهو در ارتباط باشيد|

|ID:HAVAROSHANI100@YAHOO.COM|

مديريت سايت : Sin-cara-wwe.tk


mahdiroshani بازدید : 1031 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)

                                                               http://s2.picofile.com/file/7160326341/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif

فيليپ جك بروكس معروف به سي ام پانك در تاريخ 26 اكتبر سال 1978 در شيكاگو متولد شد. سي ام پانك در سال 1999 كارش را در كشتي كج آغازكرد و مربي او ويليام ريگال بود. سي ام پانك ابتدا به كمپاني Lunatic Wrestling Federation رفت ولي خيلي زود از اين كمپاني جدا شد و به مدرسه كشتي كج لستيل دومينيون در شيكاگو رفت. سي ام پانك در آن كمپاني گروهي تشكيل داده بود كه نام اين گروه Gold Bond Mafia بود.

سي ام پانك کار خود را به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای از سال 1999 آغاز کرد. در ابتدا اودر کمپانی های بسیار کوچک الیت داشتکه بازی های درخشانش باعث شد در سال 2003 کمپانی رینگ آو آنر (Ring Of Honor) او را به خدمت بگیرد. این اولین کمپانی بزرگی است که پانک در آن کار کرده است و بسیاری از قهرمانی های این کمپانی را بدست آورد ....

» جهت مشاهده بیوگرافی کامل سی ام پانک یکی از محبوبترین استارهای دنیای کشتی کج به ادامه مطلب مراجعه نمایید

سي ام پانك در سال 2003 به ليگ ROH رفت و در آنجا پيشرفت خوبي داشت و توانست به همراه كابانا قهرمان تگ تيم اين ليگ شود. پس از مدتي قرار شد كه به تي ان اي برود كه اين هرگز انجام نشد ، مسئولان تي ان اي گفتند بدليل اينكه او نمي تواند به عنوان هيل با تماشاگران ارتباط داشته باشد از به خدمت گرفتن او صرف نظر كردند. بعد از آن او به سراغ كمربند قهرماني ROH رفت و به درگيري با ساموا جو پرداخت كه بهترين مسابقات تاريخ ROH بود. پانك در سه بازي به مصاف ساموا جو رفت كه دو مسابقه اول مساوي شد و در مسابقه اخر، ساموا جو ، سي ام پانك راشكست داد. سي ام پانك در زماني كه در ليگ ROH بود قرار بود كه به كمپاني دبليو دبليو اي برود اما بعد از كسب كمربند قهرماني ROH از اين كار منصرف شد و در ليگ ROH به كارش ادامه داد و در آنجا به يك شخصيت كاملا منفور تبديل شد.

در سپتامبر سال 2005 ، سي ام پانك به ( OVW ) او وي دبليو رفت. اولين قهرماني سي ام پانك در OVW با شكست KEN DOANE به دست آورد. كه توانست با اين پيروزي كمربند قهرماني Television OVW را بدست آورد. جالبه بدونيد سي ام پانك زماني كه در OVW بود در رسلمنيا 22 هم حضور داشت! سي ام پانك به عنوان يكي از گانگستر هايي كه در شوء ورودي جان سينا ، قبل از جان سينا وارد شدن در رسلمنيا حاضر شد.

سي ام پانك در سال 2006 به برند ECW ای سی دبلیو ، یکی از برندهای اصلی کمپانیدبلیو دبلیو ای ملحق شدو در اولین بازی اش استیوی ریچاردز را شکست داد. در این دوران او بیشتر یک چهره محبوب در میان هواداران به حساب می آمد. او با کشتی گیرانی از قبیل مایک ناکس و هاردکور هالی درگیری داشت. پانک همچنین در یک مسابقهدر مقابل جان موریسون قهرمان ای سی دبلیو قرار گرفت و توانست با شکست او قهرمان جدید ECW شود. او توانست در مقابل ایلایجا برک و بیگ ددی وی و د میز و بار دیگر در مقابل مورسون ازعنوان قهرمانی خوددفاع کند ولی در پایان کمربندقهرمانی خودرا به چاوو گررو با دخالت اج در آن مسابقه از دست داد.

سی ام پانک در رسلمنیا 24 توانست برنده مسابقه مانی این د بانک شود و بعد از آن به را درفت شد و در همون شب اول در دبليو دبليو اي راء ، با استفاده از امتياز ماني اين د بانك توانست با شكست ايج ، كمربند قهرماني سنگين وزن جهان را بدست آورد. بعد از آن در مسابقه اي كه با جي بي ال داشت توانست از كمربند قهرماني خود دفاع كند. سي ام پانك تا آنفورگيون 2008 از عنوان قهرمانی خود دفاع كرد.

بعد از آن سي ام پانك در تورنومنتي كه براي كمربند قهرماني بين قاره اي برگزار شده بود ، شر كت كرد و توانست با شكست ري ميستريو به فينال مسابقات راه يابد و سرانجام در شيكاگو، محل تولدش ، با شكست ويليام ريگال ، كمربند قهرماني بين قاره اي را بدست آورد.

قبل از رسلمنيا، سي ام پانك كمربندش را به جي بي ال باخت. سپس در ماني اين د بنك رسلمنيا 25 هم شركت كرد و در اتفاقي بي سابقه، دوباره ماني اين د بنك رو برد. در اكستريم رولز 2009 ، سي ام پانكبا استفاده از امتياز ماني اين دبانك خود توانست جف هاردي را شكست دهد و قهرمان جديد سنگين وزن جهان شود و در مسابقه بعدي كه در بش 2009 داشت با دي كيو كردن مسابقه كمربند قهرماني خود را حفظ كرد و اين باعث شد كه سي ام پانك هيل شود. درگيري پانك و جف ادامه داشت و جف در نايت اف چمپينز 2009 پانك رو برد و قهرمان شد اما پانك دوباره در سامر اسلم در يك مسابقه TLC كمربند رو پس گرفت و رقابت جف هاردي و سي ام پانك به پايان رسيد ، اما در انتهاي بازي ، آندر تيكر به سي ام پانك حمله كرد و درگيري اين دو سوپراستارز آغاز شد.... بعد از شكست درمقابل آندرتيكر و از دست دادن كمربند قهرماني سنگين وزن ، سي ام پانك شروع به درست كردن گروهش ، S.E.S كرد و با عضو كردن لوك گالوز در گروهش ، تيمش رو تشكيل داد. سي ام پانك ادعا كرد كه با زندگي استريت ادج ، تونسته لوك گالوز رو كه يك عقب افتاده بود رو درمان كنه.

بعد از آن ، سي ام پانك وارد يك درگيري با ري ميستريو شد و با به هم زدن مراسم تولد دختر ري ، يه مسابقه در رسلمنيا ترتيب داد كه اگر ري مي باخت ، بايد عضو گروه S.E.S مي شد. در رسلمنيا ، ري ميستريو ، سي ام پانك رو شكست داد. بعد از رسلمنيا ، پانك چلنج ري ميستريو را قبول كرد و گفت حاضره موهاش رو در اين راه قرار بده و در صورت باخت موهاش رو بتراشه ، پس بين اين دو يك مسابقه HAIR در اكستريم رولز برگزار شد كه با دخالت عضو ماسك دار گروه S.E.S سي ام پانك موهاش رو حفظ كرد. اما باز هم اين درگيري تموم نشد و اين دو يه مسابقه در او د ليميت داشتن كه در آن مسابقه ، اگر پانك مي باخت بايد موهاش رو مي تراشيد و اگه ري مي باخت بايد عضو گروه سم ام پانك مي شد. در پايان اين مسابقه زيبا ، ري با رول اپ كردن پانك ، بازي رو برد و با كمك كين موهاي پانك رو تراشيد. در اسمكدان بعد اين پي پي وي ، پانك با يه ماسك ظاهر شد و با شكست كين ، به مسابقه قهرماني سنگين وزن در فاتال فور وي صعود كرد. سي ام پانك در مسابقه فاتال فور وي 2010 در استانه قهرماني بود كه با دخالت كين ، كه به دنبال ضارب برادرش مي گشت ، اين شانس رو از دست داد.

بعد ناموفق بودن در كسب قهرماني سنگين وزن ، سي ام پانك با بيگشو وارد درگيري شد كه در اين درگيري ، بيگشو، ماسك پانك رو برداشت. هفته بعد هم مسكد من اين گروه به وسيله بيگشو ماسكش رو از دست داد و معلوم شد كه اين شخص ، جويي مركوري بوده است. اين امر باعث شد كه بين اين گروه و بيگشو يه مسابقه هنديكپ در سامراسلم انجام شود كه بيگشو پيروز شد. بيگشو در نايت آف چمپيونز هم سي ام پانك رو شكست داد تا درگيري بين اين دو تمام شود. وقتي كه سرنا از كمپاني رفت و مركوري مصدوم شد ، اين گروه از بين رفت و در هفته بعد از آن در اسمكدان ، سي ام پانك در مسابقه اي كه با لوك گالوز داشت او راشكست داد. بعد از آن ، سي ام پانك به راء درفت شد و در شب اول حضورش ، اون بورن رو مصدوم كرد ، اما خود سي ام پانك در برگينگ رايتز مصدوم شد و براي مدتي از مسابقات دور بود.

سی ام پانک برای اینکه به حضورش ادامه دهد اغلب به گزارش بازی ها می پرداخت! در اواخر ماه دسامبر او به جان سینا حمله کرد و دستش را به نشان اینکه او هم از اعضای نکسز { Nexus } هست بالا برد. مدت ها بعد طی یک داستان جالب وید برت (سرگروه گروه بزرگ نکسز که این گروه ویرانگر و پرفراز و نشیب را از مقطع تازه کاران NXT کشانده بود بالا) به مقطع اسمکداون { Smackdown } منتقل شد و روی یک حرکت جالب سی ام پانک، سر گروه این گروه را به عهده گرفت!

رهبر گروه نکسز جدید (سی ام پانک) اغلب کارهای عجیبی با هم گروهی های خود می کرد که آنان را ناراضی کرده بود. به همین دلیل هیت اسلاتر و جاستین گیبریل نیز به مقطع اسمکداون { Smackdown } رفتند و با وید برت و ازیکیل جکسون تشکیل گروه د کور { The Corre } را دادند و تنها دیوید اوتانگا وفادار ماند و سی ام پانک نیز افراد جدید با نام مایکل مک گیلیکاتی و هاسکی هریس و سپس مدیسون راین را آورد که اغلب این گروه شرور بودند!!

رقابت شدیدی بین اعضای دو گروه شرور نکسز جدید { The New Nexus } و د کور { The Corre } به وجود آمده بود. این گروه به رهبری سی ام پانک و توسط مک گیلیکاتی و اوتانگا توانسته بود عنوان قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای { WWETag Team Champions } را هم بدست آورد.

سرانجام بدلیل اخراج سی ام پانک، این سسله چند هفته خودش سر خود کار می کرد و سپس از سوی کمپانی به حالت تعلیق در آمد. بعده ها با بازگشت سی ام پانکی که بدلیل افشای حقایقی راجب WWE اخراج شده بود، چهره محبوب و مثبتی به خود گرفته بود! برای همین طی یک استوری مایکل و دیوید برای خودشان تگ تیم جدیدی به وجود آوردند و میسون راین نیز از گروه رفت و برای همین نکسز { Nexus } که یک گروه با چهره بد بود و با شخصیت سی ام پانک دیگر مطابقت نداشت، ویران شد.

سی ام پانک پس از اینکه حقایقی را راجب جان سینا و WWE گفت، از کمپانی اخراج شد اما به اصرار خود جان سینا به وینس مکمن (رئیس دبلیو دبلیو ای)، وی دوباره بازگشت و قرار شد که در شیکاگو و در پی-پر-ویو مانی این د بانک 2011 { Money In The Bank 2011 } که دیگه خودش از WM جدا شده و یک رویداد جداگانه شده بود و از سری مسابقات معمولی آن (در رویداد مهم) جان سینا (C) به مصاف سی ام پانک برسر کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای برود که اگر سینا می باخت اخراج می شد و پانک هم قول داده بود که اگر بازی را ببرد با کمربند به هر کمپانی دیگری خواهد رفت. (دبلیو دبلیو ای هم سعی داشت با تهدید سی ام پانک او را نگه دارد اما نتوانست) که قبل از آن هم در برگشت، سی ام پانکبسیار بیشتر از سینا مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت! و این درگیری ها و کل کل ها ادامه داشت تا اینکه در مانی این د بانک 2011 و در زادگاه سی ام پانک، جایی که یک دست همه طرفدار سی ام پانک بودند، مسابقه ای تاریخی و حیاتی بین این دو استار تاپ کمپانی آغاز شد. در این مسابقه سی ام پانک حتی 2 تا AA و دو تا STF دریافت کرد اما تسلیم نشد!!! در پایان وینس مکمن حواس پانک را پرت کرد و سینا برای بار سوم قفل اس تی اف را روی پانک اجرا کرد و وینس مکمن به دستیار خود دستور داد که زنگ مسابقه را به نفع جان سینا بزند تا حداقل سینا و تایتل را از دست ندهد اما جان سینا مانع اینکار شد! در برگشت او به رینگ، یک Go To Sleep از سی ام پانک دریافت کرد، 1...2...3 و در عین ناباوری تماشاگران و تشویق شدید هواداران شیکاگو، این سی ام پانک بود که پیروز و قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای { WWE Champion } شد.

بعد از مسابقه وینس مکمن به مستر مانی این د بانک راء { Raw MR Money In The Bank } یعنی آلبرتو دل ریو گفت که از فرصت استفاده کند و همین الان کیف پولش را کش کرده و قهرمان WWE را از پانک پس بگیرد اما سی ام پانک بلافاصله آلبرتو دل ریو را زد و سپس از میان جمعیت شیکاگو از استادیوم خارج شد. (دبلیو دبلیو ای خیلی سعی کرد تا پانک را روی شخصیت بد نگه دارد اما تماشاگران او را دوست داشتند برای همین به ناچار کاراکتر او را فیس کردند!)

روز بعد تریپل ایچ { Triple H } که یکی از اسطوره های WWE است جایگزین پدر زن خود وینس مکمن شد (موسس و رئیس 30 ساله دبلیو دبلیو ای) و ریاست را به عهده گرفت و به جای کلمه ریاست، COO Of The WWE را جایگزین کرد. او جان سینا را بازگرداند. دبلیو دبلیو ای هفته بعد کمربند جدید را ساخت و تورنمتی را برای تعیین قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای قرار داد که در پایان، این جان سینا بود که قهرمان کمربند جدید دبلیو دبلیو ای شد اما سی ام پانک با ظاهر و موزیکی جدید با نام کالت آف پرسونالیتی { Cult Of Personality } که جایگزین دیس فایر بورنز { This Fire Burns } شده بود به WWE بازگشت و او هم خود را قهرمان اصلی WWE می دانست. درگیری ها ادامه داشت تا در سامراسلم 2011 { SummerSlam 2011 } قرار بر این شد که سینا به مصاف پانک برود تا مشخص شود چه کسی قهرمان اصلی مهمترین کمربند کل کشتی کج می شود ؟! داور این مسابقه نیز خود HHH بود!

تریپل ایچ هرکاری کرد که این مسابقه مساوی تمام نشود، در پایان سی ام پانک یک جی تی اس { GTS } به سینا زد و هنگام پین کردن پای سینا روی طناب بود و طبق قانون دی کیو { DQ } باید پین متوقف می شد اما تریپل ایچ توجهی نکرد و در پایان سی ام پانک برنده مسابقه و قهرمان جدید WWE شد! ......

سی ام پانکدر حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین ستاره های دنیای رستلینگ در کمپانی دبلیو دبلیو ای و برند راء حضور دارد.

مشخصات:

نام داخل رینگ : سی ام پانک
نام واقعی : فیلیپ جک بروکز
قد : 1.85 سانتی متر
وزن : 100 کیلوگرم
تاریخ تولد : 26 اکتبر 1978 (33 ساله)
محل تولد : شیکاگو آمریکا
ملیت : ایالات متحده آمریکا
فرهنگ : استرایت ادج ... Straight Edge
آغاز رستلینگ : 1999
آغاز در دبلیو دبلیو ای : 2005

برخی از افتخارات و قهرمانی ها :

در کمپانی Independent Wrestling Association Mid-South :

5 بار قهرمان سنگین وزن IWA Mid-South

2 بار قهرمان نور سنگین وزن IWA Mid-South

در کمپانی International Wrestling Cartel :

1 بار قهرمان سنگین وزن IWC

در کمپانی Mid-American Wrestling :

1 بار قهرمان سنگین وزن MAW

در کمپانی NWA Cyberspace :

1 بار قهرمان تگ تیم NWA Cyberspace _ با جولیو نیرو

در کمپانی NWA Revolution :

1 بار قهرمان رولوشن سنگین وزن NWA

در کمپانی Ohio Velly Wrestling :

1 بار قهرمان سنگین وزن OVW

1 بار قهرمان تگ تیم OVW Southern _ با سد اسکایفایر

1 بار قهرمان تلوزیونی OVW

در کمپانی St. Paul Championship Wrestling :

2 بار قهرمان تلوزیونی نورتن استیس در SDW

2 بار قهرمان سنگین وزن نورانی نورتن استیس در SPCW

در کمپانی Ring Of Honor :

2 بار قهرمان تگ تیم ROH _ با کولت کابانا

1 بار قهرمان جهان در ROH

در کمپانی World Wrestling Entertainment :

1 بار قهرمان ECW

3 بار قهرمان سنگین وزن جهان در WWE

2 بار قهرمان WWE

1 بار قهرمان تگ تیم جهان در WWE _ با کوفی کینگستون

1 بار قهرمان بین قاره ای در WWE

2 بار MR Money In The Bank _ در سال 2008 و 2009

برنده جایزه اسلمی آوادرز " لحظه خدای من! " در سال 2008

برنده جایزه اسلمی آواردز " شوک سال " در سال 2009

برنده جایزه اسلمی آواردز " لحظه نفرت انگیز " در سال 2010

و قهرمانی های دیگر .....

در کمپانی Wrestling Observer Newsletter :

5 استار متچ: سی ام پانک دربرابر ساموا جو در ROH , در 16 اکتبر 2004 || یکی از بهترین مسابقات کشتی کج

5 استار متچ: جان سینا (C) دربرابر سی ام پانک { قهرمانی WWE } , در 17 جولای 2011 || از بهترین مسابقات

برنده عداوت سال 2009 . سی ام پانک دربرابر جف هاردی

برنده بهترین حیله سال 2009

رتبه سوم در بین 500 کشتی کج کار برتر جهان در سال 2010 !!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط awesome در تاریخ 1348/10/11 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنون
پاسخ : خواهش مي كنم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
درباره سين كارا نام واقعی: Luis Ignascio Urive Alvirde نام های درون رینگ: Dr. Karonte, Jr. Astro Boy Komachi Místico Sin Cara Sin Cara Azul تاریخ تولّد: 22 دسامبر 1982 مکان تولّد: مکزیکو سیتی,ناحیه فدرال، مکزیک قد: 1.7 متر وزن: 82 کیلوگرم آموزش دیده توسط: Tony Salazar(عمو) Manuel Almanza(پدر) Fray Tormenta
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا طرفدار سين كارا هستيد؟
    محل تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 287
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 474
  • بازدید سال : 14,882
  • بازدید کلی : 279,278
  • پاور هفتگی