loading...
بهترين سايت طراحي و پي ان جي و گرافيك در ايران
تبادل بنر

.:. بنر ما .:.

http://www.uploadtak.com/images/l469_sdfsdfsdf.gif

|براي تبادل بنر با اي دي من در ياهو در ارتباط باشيد|

|ID:HAVAROSHANI100@YAHOO.COM|

مديريت سايت : Sin-cara-wwe.tk


mahdiroshani بازدید : 326 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

http://up.vatandownload.com/images/0g6x5guocy2h12ppqmw1.png

 

آغاز شو:

راء با یک ویدیو معمولی آغاز میشه. بعد از پایرو مایکل کول به ما خوش آمد میگه. جاستین رابرتز، جان لورنایتس رو معرفی میکنه و اون میاد به رینگ.

لورنایتس قصد داره خودش رو معرفی کنه اما موزیک وینس مکمن زده میشه و در میان تشویق تماشاچیان میاد به داخل رینگ.

وینس به لورنایتس دست نمیده چون نمیدونه عملکرد اون چطور بوده. وینس قصد داره شغل لورنایتس رو ارزیابی کنه. وینس سوال میکنه چرا نباید همین الان لورنایتس رو اخراج کنه؟ لورنایتس میگه برای 2 کلمه : People Power! لورنایتس لکنت زبون پیدا کرده و میگه اون حرف مردم رو گوش میده و اونا رو قدرتمند کرده و به همین خاطر مردم اون رو برای این کار دوست دارن. وینس از طرفداران میپرسه که آیا اونا جانی رو دوست دارن؟ جانی به وینس خوش امد میگه و سپس عبارت Fire Johnny از سوی تماشاچیان شنیده میشه. جانی میگه اون و وینس نقاط مشترک زیادی با هم دارن. هردو تو تجارت دقیق هستن. وینس برای وضعیت به راک لزنر جانی رو سرزنش میکنه اما جانی تریپل اچ رو مقصر میدونه و اون رو محکوم میکنه. وینس از امضای قرارداد دوباره با بیگ شو همراه با جایزه ای که جانی بهش داده صحبت میکنه. وینس میگه از سا 1999 به بعد بیگ شو عملکرد خوبی نداشته و این یک سرمایه گذاری افتضاح روی بیگ شو برای کمپانی به حساب میاد. جانی میگه این یک بیگ شو جدید هست. حالا شاهد توهین وینس به جانی هستیم.

موزیک شیمس زده میشه و قهرمان سنگین وزن میاد به رینگ. شیمس میگه اون احساس کرد که وظیفشه بیاد اینجا. شیمس میگه جانی راست میگه. جانی یک دوسته. اون شبیه یک دوسته که شما رو نیم میلیون دلار جریمه میکنه و میخواد انتقام شخصی خودش رو بگیره فقط به خاطر اینکه شما به اون برخورد کردین. وینس میگه اخراج جانی خواسته سراسر جهان در توییتر هست. جمعیت وینس رو تشویق میکنن. شیمس جانی رو به عنوان بدترین جنرال منجر تاریخ Wwe خطاب میکنه. شیمس از وینس میخواد که جانی رو اخراج کنه. جانی میگه شیمس نماینده تمام لاکر روم نیست. لورنایتس در حال رفتن به بکستیج هست تا یک حریف رو برای شیموس پیدا کن و باعث تاسف شیمس از این کارش بشه. وینس به لورنایتس میگه که بهتره حریف خوبی باشه. وینس میگه هر مسابقه ای که امشب برگزار میشه فراتر از یک مسابقه عادی خواهد بود. اگه اینطور نباشه در پایان شب لورنایتس اون 2 کلمه معروف رو خواهد شنید. "YOU'RE FIRED! " ... لورنایتس رینگ رو ترک میکنه و به نظر میرسه هیچ شانسی برای باقی موندن در کمپانی نداره. وینس برروی اسکوتر جانی میشینه و در میان تشویق تا رمپ میره و شیمس در حال نگاه کردن به اون هست. وینس با اسکوتر تا بالای استیج میره سپس اونو به پایین استیج میندازه.

وینس در حال قدم زدن در بکستیج هست و میریم به کامرشال ...

از کامرشال برمیگردیم و شیمس منتظر حریفش هست. کول به اسیب دیدگی البرتو دل ریو اشاره میکنه و معتقده این باعث بزرگ‌تر شدن دگرت کالی در اسمک دان میشه. جانی میاد و میگه حریف شیمس اصلا حال خوبی نداره. موزیک تنسای زده میشه و همراه با ساکاموتو وارد میشه.

مسابقه اول:Sheamus vs. Tensai

زنگ بازی به صدا درمیاد و اونا روی هم قفل میکنن. تنسای شیمس رو با یک بیگ شولدر به رینگ میندازه. دوباره قفل میکنن و اینبار شیمس هدبات میزنه. اونا با شونه هاشون به هم برخورد میکنن. شیموس چند رایت هند میزنه و تنسای رو به گوشه رینگ میبره. حالا تنسای قصد داره بیگ بوت رو اجرا کنه اما شیموس پای اونو میگیره. حالا شیمس چندین نی و البو به تنسای میزنه. تنسای موفق میشه به بازی برگرده و شیمس رو به رینگ میندازه.

تنسای یک البو به دهان شیموس وارد میکنه. شیمس سعی میکنه به بازی برگرده و کلوزلاین میزنه اما تنسای دوباره بازی رو در اختیار میگیره. میریم به کامرشال ...

از کامرشال برمیگردیم. جایی که تنسای و شیمس در گوشه رینگ با هم درگیر هستن. شیمس بعد از دریافت یک نی به سرش به زمین میفته. تنسای یکبار دیگه شیمس رو به کورنر میبره و یک نی میزنه. بیگ اسپلش از سوی تنسای. شیمس از بالای طنابهای رینگ بالا میره و بیگ اسپلش رو اجرا میکنه اما شیمس سر شماره 2 کیک اوت میکنه. حالا ما شیمس رو می‌بینیم که خونی شده. شیموس با چند هدبات و بیگ رایت هند به بازی برمیگرده. در کورنر شیمس به تنسای اسپیر میزنه و سپس بیگ نی رو اجرا میکنه. شیمس با ساعد خودش به تنسای ضربه میزنه و کارو میره اما تا 2 . تنسای با چند البو قصد داره به بازی برگرده. شیمس با ساعد خودش ضربه های پی در پی به قفسه سینه تنسای وارد میکنه.

شیمس از طنابهای رینگ بالا میره اما تنسای اونو میگیره و پاوربامب رو اجرا میکنه. میره برای کاور. 1...2...شیمس کیک اوت میکنه. برد تنسای خیلی نزدیک بود. تنسای چندین هدبات رو به صورت شیمس میزنه. حالا شیموس موفق میشه بیگ بروگ کیک رو بزنه و برنده مسابقه به شه.

برنده: شیمس

در بک استیج:
وینس مکمن همراه با تدی لانگ و جان لورنایتس در بک استیج دیده میشن. وینس میگه اون یه بار دیگه امشب با جانی برخورد خواهد کرد. وینس میپرسه که چه کسی به مصاف شیمس برای تایتل قهرنانی خواهد رفت؟ ویکی گررو میاد و دولف زیگلر و جک سوگر رو نشون میده و 3 راه رو برای قرار گرقتن مقابل شیمس ارائه میده. جانی میگه اون ایده بهترین داره اما نظر تدی لانگ رو بدونه. تدی برگزاری یک مسابقه 4 نفره به صورت حذفی رو پیشنهاد میده که افراد اون زیگلر - سوگر - کالی و کریستین هستن تا بردنه این مسابقه در مقابل شیمس در نو وی اوت قرار به گیره. وینس از این ایده خوشش میاد. جانی به لانگ میگه که مقداری قهوه بیاره. جانی یک مسابقه مشت زنی رو به وینس پیشنهاد میده. وینس میگه که دستای کوچکی داره و سپس میره. میریم به کامرشال ...

در رینگ:

از کامرشال برمیگردیم و تنسای در داخل رینگ بر سر ساکاموتو فریاد میکشه. به ساکاموتو حمله میکنه و اونو به زمین میزنه. سپس چیزهایی رو به زبان ژاپنی میگه. تنسای ساکاموتو رو به بیرون رینگ میندازه و سر اون رو به میز گزارشگران میکوبونه. بعد از اون به حملاتش ادامه میده. در نهایت داوران میان به رینک و تنسای رو به بک استیج میبرن.

کول و لاولر هزارمین اپیزود راو رو که فقط 6 هفته دیگه برگزار خواهد شد تبلیغ میکنن. یک ویدئو پخش میشه که طی اون استارها از لحظات مورد علاقشون در راو صحبت میکنن.

در بک استیج:
یکی از قهرمانان تگ تیم یعنی ارتروث در بک استیج همراه بامت استرایکر دیده میشه. استرایکر میپرسه بعد از حمله بیگ شو در دو هفته پیش حال اون چطوره؟ تروث در مورد اینکه چقدر ضربه خورده میگه. سپس میگه بیگ شو این یکشنبه در استیل کیج به جان سینا خواهد باخت. ناگهان از ناکجا مشت بیگ شو ظاهر میشه و به ارتروث اصابت میکنه!! حالا بیگ شو رو مشاهده می‌کنیم. میریم به کامرشال ...

از کامرشال برمیگردیم و اتفاقی که برای ارتروث بعد از دریافت مشت از بیگ شو برای اون افتاده رو می‌بینیم.
مسابقه دوم:Santino Marella and Layla vs. Beth Phoenix and Ricardo Rodruigez
 
برندگان: بت فونیکس و ریکاردو

بعد از بازی سنتینو که خوشحالی ریکاردو رو می بینه لباس ریکاردو رو از نتش در میاره که ریکاردو زیر لباسش یکه لباس فانتزی پوشیده بود که اسم جاستین بیبر روی آن نوشته شده بود ریکاردو خجالت می کشه و از سالن فرار می کنه و در حالی که سنتینو و لیلا در حال خندیدن هستند به کامرشال می ریم.
 
در رینگ:
 
از کامرشال برمیگردیم. دنیل برایان میاد به داخل رینگ. دنیل میگه اون هیچ وقت مثل سی‌ام پانک یا کین نیست. دنیل میگه اونا هردوشون یک ضعف در شکل ای جی لی میبینن. دنیل میگه سی‌ام پانک به اون حسودی میکنه به همین دلیل فصد داره با دوست دختر سابقش رابطه ایجاد کنه. برایان ادامه میده و میگه کین فکر میکنه زمانی که ای جی به چشماش نگاه میکنه و برنمیگرده عاشق اون شده! برایان میگه ای جی هنوز به من علاقه مند هست. در ادامه برایان در مورد مسابقش صحبت میکنه و میگه فقط به تایتل قهرمانی علاقه داره و یکشنبه اونو بدست خواهد آورد. برایان شروع میکنه به Yes گفتن تا اینکه اهنگ سی‌ام پانک زده میشه و میاد به استیج.

پانک قدم زنان داره به رینگ میاد و میگه ای جی خیلی بامزه هست. پانک میگه ای جی دیگه متحد برایان نیست و در داخل رینگ برایان حتی نمیتونه به هم پیمانش (ای جی) نزدیک بشه. پانک میگه ای جی یک دیوونه هست اما اون جوجه مرغ دیوونه رو دوست داره. پانک میگه بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی پین میشه اون به عنوان قهرمان Wwe رینگ رو ترک خواهد کرد. برایان میگه که به پانک احترام گذاشته اما اون تغییر کرده. در ادامه برایان میگه پانک بزرگ‌ترین Sell Out هست. پانک میگه تابستان گذشته با ذهن خودش حرف می‌زده اما ذره ای تغییر نکرده. پانک میگه با موفقیت شرایط خودش رو بدست آورده اما برایان نه. پانک برایان رو با حرفاش ناراحت میکنه و سپس اون رو صدا میزنه. موزیک کین زده میشه و حالا اون وارد میشه.

کین میاد و در مورد چیزهایی که در طول سال‌ها انجام می‌داده صحبت میکنه. کین میگه اون نو وی اوت رو با تایتل Wwe ترک میکنه. حالا ای جی با تیشرت سی‌ام پانک میاد و از اونا مخواد که بحث نکنن. ای جی میگه که هفته گذشته به چشمان کین نگاه کرده و دیده که اون واقعا یک قلب داره. ای جی اعتراف میکنه برایان که اولین عشق واقعیش بوده نتونسته دل اون رو بدست بیاره. حالا ای جی به سی‌ام پانک نگاه میکنه و لبخند میزنه. ای جی میگه اون جالب‌ترین پسریه که تا حالا تو زندگی واقعیش دیده. ای جی میگه میدونه که بهترین مرد در نو وی اوت برنده میشه. لورنایتس روی اسکرین ظاهر میشه و یک مسابقه رو اعلام میکنه. اون میگه برایان و کین باید به مصاف پانک و ای جی برن. ای جی نگران به نظر میرسه و با پانک صحبت میکنه.

یک ویدئو رو از اوایل امشب می‌بینیم که وینس جانی رو تهدید کرده اگه نتونه با مسابقاتش اونو تحت تاثیر قرار بده جانی اخراج میشه.

مسابقه بعدی نامبروان کونتندر برای تایتل قهرمانی سنگین وزن هست. از کامرشال برمیگردیم.

مسابقه سوم:
Christian vs. The Great Khali vs. Dolph Ziggler vs. Jack Swagger
برنده این مسابقه در نو وی اوت برای تایتل قهرمانی سنگین وزن به مصاف شیمس خواهد رفت. ابتدا قهرمان بین قاره ای کریستین میاد. بعد از اون نوبت به گرت کالی میرسه. ویکی گررو در نهایت میاد و دولف زیگلر و جک سوگر رو معرفی میکنه.

مسابقه شروع میشه و ابتدا گرت کالی همه رو میزنه. کالی در کورنر به سوگر بیگ چاپ میزنه. حالا یک بیگ چاپ و هدبات از سوی کالی به زیگلر. کالی در کورنر به دولف و سوگر حمله میکنه. یک بیگ چاپ دیگه برروی سوگر. زیگلر سعی داره اونو متوقف کنه اما کالی اونو میگیره. در نهایت زیگلر و سوگر به زانوی کالی ضربه وارد میکنن و اونو به زمین میندازن. حال نوبت به کریستین میرسه که فراگ اسپلش رو برروی کالی اجرا کنه. حالا هر 3 با هم کالی رو پین میکنن.

کالی از بازی حذف می شه

میریم به کامرشال ... برمیگردیم. کریستین سعی داره با سواگر و دالف مبارزه کنه. سواگر و زیگلر با هم یک تیم رو تشکیل دادن. سواگر کاور میکنه اما تا 2 . حالا ویکی گررو از کنار رینگ به کریستین سیلی میزنه و داور این صحنه رو نمیبینه. اونا حملات تیمیشون رو به کریستین ادامه میدن تا اینکه زیگلر به بیرون از رینگ میفته. حالا کریستین و سواگر با هم درگیر میشن. کریستین موفق میشه بک البو رو از کورنر اجرا کنه. حالا زیگلر قصد داره کریستین رو رول اپ کنه. 1..2..اما موفق نمیشه کاور رو تکمیل کنه. کریستین با چند رایت هند پاسخ میده سپس هردوشون رو به کورنر پرت میکنه و قصد داره فینیشرش کیل سوئیچ رو برروی سواگر اجرا کنه توسط اون بلاک میشه. سواگر نیز موفق نمیشه فینیشرش سواگربامب رو برروی کریستین اجرا کنه. حالا رول اپ از سوی کریستین اما تا شماره 2 توسط سواگر رد میشه. سواگر میره برای انکل لاک اما کریستین مقابله میکنه. در نهایت کریستین موفق میشه کیل سوئیچ رو بزنه اما زیگلر وارد میشه و سواگر رو پین میکنه.

جک سواگر از بازی حذف می شه

حالا فقط کریستین و دالف زیگلر در رینگ باقی موندن. رول اپ از سوی کریستین اما تا شماره 2 رد میشه. کریستین اسلم رو میزنه میره برای پین اما موفق نیست. دراپ کیک از سوی زیگلر و کاور 1...2..کیک اوت میشه. زیگلر برروی پای مصدوم کریستین کار میکنه. کریستین سعی داره به بازی برگرده اما حالا زیگلر موفق میشه اسلیپر هولد رو اجرا کنه. کریستین میخواد اسپیر رو اجرا کنه اما پای مصدومش این اجازه رو به اون نمیده. کریستین موفق به اجرای اسپیر میشه اما زیگلر کیک اوت میکنه و برد کریستین بسیار نزدیک بود. کریستین برای زدن کیل
سوئیچ اماده میشه اما زیگلر به پای اون کیک میزنه و بیگ لگ دراپ رو اجرا میکنه. موفق نمیشه کاور بره. دی دی تی از کریستین اما اونم در کاور کردن موفق نیست. کریستین از کورنر بالا میره. زیگلر هم به اون اضافه میشه اما کریستین اون رو به کف رینگ میندازه. کریستین برروی اون پرش میکنه اما زیگلر حرکت میکنه و موفق میشه زیگ زاگ رو اجرا کنه و برنده مسابقه بشه. زیگلر در نو وی اوت به مصاف شیموس خواهد رفت.

برنده: دالف زیگلر

در بک استیج:
در بک استیج ناتالیا همراه با وینس مکمن دیده میشن. ناتالیا در مورد این صحبت میکنه که مسابقه برت هارت و وینس در رستلمنیا چقدر برای خانواده هارت با اهمیت بوده. ناتالیا میخواد که دوباره خانواده هارت همچین کاری انجام بدن. وینس به اون قول میده بعدا در این مورد بیشتر با اون صحبت میکنه. وینس در حال رفتن هست اما توسط کامرون و نائومی متوفق میشه. اونا از وینس میخوان که ممنوع کردن حضور برادوس کلی در راو توسط جانی رو باطل کنه. وینس از عبارت برادوس استفاده میکنه و میگه یکی اونو ماما صدا کنه. سپس موزیک زده میشه و اون همراه با کامرون و نائومی میرقصه. وقتی رقص اونا تموم میشه وینس برمیگرده و زک رایدر رو میبینه که شوکه شده و ایستاده. وینس از عبارت رایدر استفاده میکنه و میگه woo woo woo اینو میدونی؟ و سپس میره.

مسابقه بیگ شو و کوفی کینگستون بعلاوه مسابقه ای جی و پانک در مقابل کین و برایان تبلیغ میشه. به کامرشال میریم ...

مسابقه چهارم: هندی کپ مچ

ری بک در مقابل دو کشتی گیر محلی

از کامرشال برمیگردیم. مثل همیشه ری بک با دو رستلر محلی قرار کشتی به گیره. در اواخر مسابقه جمعیت شعار گلدبرگ رو برای ری بک سر میدادن و اون موفق میشه با یک دوبل ساموان دراپ بازی رو به بره.

برنده: ری بک

استیل کیج رو می‌بینیم که در حال پایین اومدن به سمت رینگ هست. مسابقه بیگ شو و کوفی به عنوان مسابقه بعدی برگزار خواهد شد.

در بک استیج:
در بک استیج وینس و هورنسواگل دیده میشن. جان سینا وارد میشه و از سوی تماشاچیان یک ری اشکین بزرگ دریافت میکنه. سینا از وینس میخواد که امشب اون 2 کلمه رو برای لورنایتس بکار به بره. اوتانگا وارد میشه و سعی داره نظر وینس رو عوض کنه. وینس از دخالت اوتاناگ خوشش نیومد. وینس میگه هیچکس به یک نفر احترام نمیزاره که برای شغلش دست کس دیگری رو میبوسه.

مسابقه پنجم در قفس:
 
Kofi Kingston vs. Big Show
ابتدا قهرمان تگ تیم یعنی کوفی کینگستون میاد. سپس بیگ شو رو در بک استیج می‌بینیم که در حال اومدن هست. میریم به کامرشال ... از کامرشال برمیگردیم و مسابقه اوتانگا و بردوس کلی به عنوان Pre-Show برای نو وی اوت اعلام میشه. حالا بیگ شو در حال اومدن دیده میشه و کوفی منتظر اون هست. بیگ شو قصد داره وارد قفس بشه و کوفی حملاتش رو شروع میکنه. بیگ شو جلوی حمله کوفی رو می گیره و حالا مسابقه شروع میشه. شو کوفی رو به سمت دیوار اهنی قفس پرت میکنه. شو کنترل بازی رو در اختیار گرفته و به کوفی حمله میکنه. شو صورت کوفی رو به سمت قفس آهنی فشار میده. دوباره اونو پرتاب میکنه. کوفی قصد داره به بازی برگرده اما بیگ کیک دریافت میکنه. کوفی قصد داره دوباره به بازی برگرده اما شو نمیزاره. کوفی موفق میشه تروبل این پارادایس رو اجرا کنه اما نمیتونه پین کنه. حالا سعی داره از در آهنی خارج بشه اما بیگ شو اونو میکشه. کوفی کیک میزنه و قصد داره دوباره از اون در خارج بشه اما شو اون رو به داخل میکشه. اینبار شو یک کیک میزنه و سپس میره برای ناک اوت پانچ. یه داور وضعیت کوفی رو چک میکنه و بیگ شو از در خارج میشه. بیگ شو پیروز این مسابقه شد.

برنده: بیگ شو

بیگ شو تا رمپ میره در حالیکه کوفی در داخل کیج افتاده.

مسابقه ششم:
Sin Cara vs. Curt Hawkins
 
در این مسابقه کوتاه سین کارا موفق شد با اجرای فینیشر خودش برنده مسابقه به شه.

برنده: سین کارا

همونطور که ابتدای شو مشخص شد وینس برای آینده لورنایتس در انتهای شو تصمیم خواهد گرفت. میریم به کامرشال ...

در بک استیج:
دانیل برایان در بک استیج در حال گرم کردن خودش هست. ویس وارد میشه و برای اون آرزوی موفقیت میکنه. برایان از اینکه وینس کسی مثل اون رو دوست داره سوپرایز شده. وینس میگه اگه برایان با یه خوراکی در خیابان قدم بزنه این نمیتونه مشکلی برای استار Wwe باشه. برایان میگه که اون یه بار قبلا اخراج شده و به وینس ثابت میکنه که در اشتباهه.

یک لاکر رو رو می‌بینیم که هفته گذشته در راو توسط جانی به افتخار هزارمین اپیزود راو آورده شده. این لاکر روم مربطور به یک شخص مرموز هست.

از کامرشال برمیگردیم و هزارمین اپیزود راو تبلیغ میشه.
مسابقه هفتم:Heath Slater vs. Vader

 
در این مسابقه لجند کمپانی ویدر به مصاف استار جدید کمپانی یعنی هیت اسلاتر رفت. در طول مسابقه ویدر از سوی تماشاچیان تشویق شد و در انتها با اجرای فینیشرش بیگ ویدربامب بنده بازی شد.

برنده: ویدر

در بک استیج:
ای جی در بکستیج برای مین اونت عصبی و ناراحت هست. سی‌ام پانک میاد و سعی میکنه اونو آروم کنه. پانک به ای جی میگه که همون عقب بمونه و هیچ کار احمقانه ای نکنه. این برای اون خوبه. ای نیز در اخر صورت پانک رو ب*س میکنه و میره. میریم به کامرشال ...

مسابقه هشتم:
Kane and Daniel Bryan vs. CM Punk and AJ Lee

میریم به رینگ. ابتدا کین میاد. سپس نوبت به اومدن پارتنر اون یعنی دنیل برایان میرسه. در اخر قهرمان Wwe سی‌ام پانک همراه با پارتنر خودش ای جی وارد میشه.

پانک مسابقه رو با کین شروع میکنه. کین بک ابلو میزنه و با برایان تگ میکنه. برایان چندین کیک متوالی وارد میکنه و سعی داره پانک رو پین کنه. حالا پانک یک سابمیشن رو اجرا میکنه. پانک با چند دراپ کیک و نک بریکر به بازی برمیگرده. پانک در کورنر های نی رو میزنه و بعد از اون بولداگ. حالا پاوراسلم و کاور اما تا 2 . پانک از بالای طنابهای رینگ بالا میره و میره برای بیگ ابلو دراپ اما اونو به دلیل حرکت برایان از دست میده. کین دوباره تگ میکنه. کین سی ام پانک رو به گوشه رینگ می زنه و پانک به ای جی برخورد می کنه که باعث می شه ای جی با پانک تگ بشه و پانک به خارج از رینگ میفته. ای جی وارد رینگ میشه و در وسط رینگ با کین دیده میشن. ای جی به کین لبخند میزنه و شروع به پریدن اطراف اون میکنه. ای جی به سمت کین میپره و پاهاش رو دور اون میپیچه. سپس یک ب*س بزرگ از اون میکنه. کین اونو متوقف میکنه و بهش خیره میشه. کین با برایان تگ میکنه و رینگ رو ترک میکنه سپس به آرامی وارد استیج میشه. حالا برایان با پانک درگیر میشن و پانک بعد از اجرای البو از بالای طنابهای رینگ موفق میشه برایان رو پین کنه.

برندگان: سی ام پانک و ای جی

کین رو می‌بینیم که در استیج قرار داره و نگاه میکنه. ای جی و پانک در حال لبخند زدن هستن. ای جی داخل رینگ میشینه و به پانک لبخند میزنه.

صحنه بعدی در مورد تصمیم گیری وینس در مورد اینده لورنایتس هست. میریم به کامرشال ...

در رینگ:
از کامرشال برمیگردیم و وینس مکمن رو می‌بینیم که با یک تیم سکیوریتی که پشت اون هستن میاد به رینگ.

وینس از علاقش به شهر هارتفورد در کنتیکت صحبت میکنه و از لورنایتس میخواد که به یاد به رینگ. جانی با عصای خودش میاد. جانی میگه اون به خاطر اتفاقی که برای اسکوترش در ابتدای شو افتاد از وینس قدردانی نمیکنه. جانی به وینس میگه که به سکیوریتی نیاز نداره چون اون هیچوقت فکر زدن وینس رو نمیکنه. وینس میگه سکیوریتی برای این دلیل نیست. برای لورنایتس هست.

جانی به وینس میگه تصمیمی نگیره که بعد پشیمون بشه. اون میگه از زمانیکه اومده باعث پیشرفت Wwe شده. وینس قصد داره لورنایتس رو اخراج کنه اما موزیک بیگ شو زده میشه و اون میاد به رینگ.

شو میاد تا از لورنایتس دفاع کنه و از قرارداد خودش با جانی صحبت میکنه. شو میگه اون هرکاری رو که وینس طی سال‌ها خواسته انجام داده. شو میگه دیگه نمیخواد چیزی که وینس میخواد باشه. یه سرگرم کننده. اون حالا میتونه چیزی که قراره باشه. یک جائنت. بیگ شو میگه وینس باید در مورد اتفاقی که برای جان سینا در نو وی اوت میفته نگران باشه. موزیک جان سینا زده میشه و میاد داخل رینگ.

سینا یک پرومو از جانی، بیگ شو و نو وی اوت نشون میده. سینا میگه اگه بیگ شو نتونه اونو تو نو وی اوت بزنه دیگه عذر و بهانه ای نداره. سینا میگه بیگ شو میبره یا این اتفاق میفته؟ وینس میگه اون قصد داره یکشنبه در پی پی وی کنار رینگ همراه با لورنایتس بشینه. اگه بیگ شو ناراحت باشه وینس لورنایتس رو اخراج میکنه. بیگ شو از گردن سینا رو بلند میکنه. نیروهای سکیوریتی میان اما بیگ شو همه اونا رو میزنه. حالا لورنایتس نیز به درگیری اضافه میشه و اغتشاشی بوجود میاد. طی این آشوب بیگ شو یک ناک اوت پانچ به وینس مکمن میزنه و سینا و طرفداران شوکه میشن. را زمانی ایراف شد که سینا شوکه شده بود و به وینس که افتاده بود نگاه می‌کرد.
پایان شو.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
درباره سين كارا نام واقعی: Luis Ignascio Urive Alvirde نام های درون رینگ: Dr. Karonte, Jr. Astro Boy Komachi Místico Sin Cara Sin Cara Azul تاریخ تولّد: 22 دسامبر 1982 مکان تولّد: مکزیکو سیتی,ناحیه فدرال، مکزیک قد: 1.7 متر وزن: 82 کیلوگرم آموزش دیده توسط: Tony Salazar(عمو) Manuel Almanza(پدر) Fray Tormenta
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا طرفدار سين كارا هستيد؟
    محل تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 287
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 632
  • بازدید ماه : 2,557
  • بازدید سال : 16,965
  • بازدید کلی : 281,361
  • پاور هفتگی