loading...
بهترين سايت طراحي و پي ان جي و گرافيك در ايران
تبادل بنر

.:. بنر ما .:.

http://www.uploadtak.com/images/l469_sdfsdfsdf.gif

|براي تبادل بنر با اي دي من در ياهو در ارتباط باشيد|

|ID:HAVAROSHANI100@YAHOO.COM|

مديريت سايت : Sin-cara-wwe.tk


mahdiroshani بازدید : 54 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود کانتر

در کانتر استریک به عنوان یک بازی جنگی، اول شما به یکی از دو دسته‌ تروریست‌ها یا ضدتروریست‌ها ملحق می‌شوید و هر تیم سعی می‌کند یا اعضای تیم مقابل را از بین ببرد یا ماموریت خاصی که بر عهده دارد را زودتر از تیم دیگر انجام دهد. در ابتدای بازی، هر تیم شروع به تجهیز خود می‌کند.

شما از بین ده‌ها مدل اسلحه و مهماتی که برای خرید آماده هستند، چند مورد را انتخاب می‌کنید و این انتخاب بسته به میزان بودجه‌ای است که کامپیوتر به شکل استاندارد در اختیار شما قرار می‌دهد. این رقم معمولا برای هر بازیکن ۸۰۰ دلار است که کفاف یک کلاشنیکف افغان و کیت خنثی کردن بمب را به همراه یکی دو نارنجک می‌دهد. هر بازیکن غیر از این ۸۰۰ دلار، یک تپانچه‌ و چاقو هم در اختیار دارد. ضمن اینکه کشتن و از بین بردن یک نیروی دشمن، به شما اجازه می‌دهد از اسلحه و مهمات او نیز استفاده کنید و به اصطلاح سلاح‌هایش را غنیمت بگیرید. بیشترین امتیاز برای خرید مهمات نیز به بردن یک دست، آزاد کردن یک زندانی، کار گذاشتن یک بمب یا کشتن یک دشمن تعلق می‌گیرد.

دانلود کانتر ۱٫۶

یکی از ویژگی‌های عمده‌ای که کانتر را با سایر بازی‌های جنگی اول شخص متمایز می‌کند، نوع به کار رفتن سلاح‌ها در آن است. اکثر مهمات استفاده شده در این بازی بر خلاف سایر بازی‌ها که از سلاح‌های افسانه‌ای و خیالی استفاده می‌کنند، واقعی هستند و تنها در برخی جزئیات با سلاح‌های واقعی تفاوت دارند. این تفاوت‌ها غیر از نامگذاری و قطر گلوله و… در باقی موارد اصلی دیده نمی‌شوند و این حسن را برای بازیکن به وجود می‌آورند که احساس استفاده از ادوات جنگی واقعی را تجربه کند.

در این بازی شما پس از تجهیز شدن به سلاح‌ها، در مراحل مختلفی که برایتان در نظر گرفته می‌شود شرکت می‌کنید و در صورت پیروزی به مرحله‌ بعد می‌روید. امکان گفت‌وگوی صوتی یا متنی شما با سایر اعضای تیم وجود دارد به صورتی که اگر یاران شما، از دوستان واقعی شما باشند که مثلا در یک گیم‌نت باهم بازی می‌کنید، با آنها از طریق میکروفون گفت‌وگو می‌کنید و اگر یارانتان شخصیت‌های مجازی کامپیوتر هستند، به آنها فرمان‌های متنی می‌دهید که در مواقع لازم کارهای خاصی را انجام دهند. برای مثال شما برای خنثی کردن یک بمب، به منطقه‌ ممنوعه دشمن شبیخون می‌زنید. نیاز دارید یک نفر با سلاح‌های مجهز به صداخفه‌کن، نگهبانان دشمن را از پای دربیاورد و همچنین از عادی بودن اوضاع اطمینان حاصل کند. در اینصورت شما به منطقه‌ ممنوعه می‌روید و از ابزارهای خاصی برای خنثی کردن بمب استفاده می‌کنید. این بازی را در رسته‌ بازی‌های استراتژیک قرار نمی‌دهند در حالی که مدیریت آن به یک تفکر جنگی بسیار باز و استراتژیک نیازمند است و معمولا کسی که پس از کسب بیشترین امتیازات در چند دور بازی، به عنوان بازیکن مرکز یا سنتر انتخاب می‌شود، باید این راهبری استراتژیک را بر عهده داشته باشد.

آشنایی با سلاح‌ها و کارکرد هر کدام از آنها نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که بازیکن حرفه‌ای یا حداقل سنتر باید داشته باشد. ممکن است شما در شرایطی خاص پس از به دست آوردن یک امتیاز بالا، وسوسه شوید که مثلا تفنگ snipe را خریداری کنید در حالی که باید بدانید استفاده از این تفنگ نیاز به آمادگی روحی و روانی و قدرت بینایی بسیار بالایی دارد و شما تنها در شرایطی که قادر هستید تا به واکنش‌های سریع دشمن در مقابل این سلاح پاسخ بدهید باید آن را تهیه کنید. همچنین شاید نیاز باشد شما در یک شرایط خاص در چند ثانیه از یک گاز اشک‌آور استفاده کنید که برای تیم حیاتی است. یعنی در صورتی که شما اجازه‌ گسترش میدان دید را به دشمن بدهید، زحمت چندساعته‌ تیم هدر می رود و به طور کلی می بازید.

تقلب در بازی

دانلود کانتر استریک یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای بازی‌خورهای متقلب است یعنی کسانی که رمزهای مخفی و کدهای تقلب را بعد از مدت‌ها مطالعه و امتحان کردن، کشف می‌کنند. گفته می‌شود بیش از ۴۵ رمز تقلب این بازی هنوز توسط هیچ متقلبی کشف نشده که در صورت کشف، می‌تواند جذابیت‌های بصری فوق‌العاده‌ای به بازی اضافه کند. سازندگان این بازی در مورد این کدهای تقلب هیچگونه راهنمایی‌ای انجام نداده‌ و تنها به بیان وجود ۴۵ کد ناشناخته اکتفا کرداند.

تقلب در این بازی گاهی به عنوان هک نیز مطرح می‌شود که البته به لحاظ فنی درست نیست. اما محبوب‌ترین کدهای تقلب در این بازی، کد مربوط به محو کردن دیوارهاست که از چشم بازیکن، دیوارهای بلند و کوتاه را محو می‌کند تا آن سوی دیوار نیز قابل مشاهده باشد. از دیگر کدهای این بازی، حقه‌ زدن به دشمن است به صورتی که شما در لباس دشمن خود را به عنوان یار او جا می‌زنید و برای جاسوسی به قرارگاه‌های مهماتش می‌روید و به کسب اطلاعات یا ضربه زدن می‌پردازید. برخی دیگر از این کدها نیز برای افزایش خون و میزان سلامتی بازیکنان و یاران خودی، افزایش دقت شلیک و نشان دادن خطوط حرکتی و مسیرهای مورد نظر دشمن به کار می‌روند که در نوع خود می‌توانند به هیجان بازی اضافه کنند.

البته شرکت سازنده‌ دانلود بازی کانتر یعنی Valve اقدام به اضافه کردن یک سیستم ضدتقلب به بازی‌ها کرده که در صورت شناسایی بازیکنان متقلب، آنها را از شرکت کردن در بازی با سرورهای کامپیوتری رسمی این شرکت محروم می‌کند. بعید به نظر می‌رسد که با اجرا نشدن قانون کپی‌رایت در کشور ما، این اتفاق عملی شود اما در کشورهایی که از این معاهده پیروی می‌کنند، سیستم ضدتقلب بازی که VAC نام دارد، در صورت شناسایی بازیکنان متقلب آنها را تا دو سال از شرکت در مسابقات محروم خواهد کرد.

به عقیده‌ مسوولان این شرکت، بین شانس، مهارت و تقلب تفاوت‌های زیادی وجود دارد و کسانی که وقت و انرژی خود را صرف می‌کنند تا ناشناخته‌های این بازی را کشف کنند، بهتر است با امکانات استاندارد بازی جلو بروند و موفق شوند. از سوی دیگر بسیاری از متقلب‌ها هم اعلام کرده‌اند سیستم VAC هنوز موفق به شناسایی بسیاری از تقلب‌ها نشده و این کدها تنها در اختیار خودشان است.

کانتر سورس

کانتر استرایک سورس یه ورژنی از بازی بود که همراه با Half Life 2 ساخته شد به جای بازی مولتی پلیر اون با همون تکنولوژی و همون گرافیک .

اول قرار بود که اسمه این بازی بشه کانتر استرایک ۲ ولی بعد از یه سری مشورت بین دو شریک تصمیم گرفتن بشه کانتر استرایک سورس و بازم ملتو تو کف کانتر استرایک ۲ بخوابونن

در تاریخ ۱۲ می گفته شد که کانتر سورس به عنوان یه اضافه شونده مجانی در نظر گرفته نشد ه و باید پولشو بدین ولی بعد از مدتی گفتن که مجانیه واسه کسانی که هالف لایف ۲ رو خریدن

ولی کانتر سورس جذابیتی مانند کانتر۱.۶ بهمراه نداشت و با اینکه برای خرید ازش استقبال زیادی شده بازم کسایی هستن که ازش شکایت دارن وهنوز با همون ۱.۶ ( و یا حتی ۱.۵) بازی می کنن

دراین بازی در همه چیز تغییرات زیادی می بینید مخصوصا گرافیک که فوق العاده عوض شده و البته صدا ها که خیلی روشون کار شده در این بازی محدودیت ها کم شده شما میتونید هر کاری که در واقعیت امکان پذیره توش انجام بدید

یکی از دیگر ویژگی هاش عوش شدن تفنگ ها و آیتم هاست یعنی همه چیز به صورت واقعی دراومده و شما دیگه نمیتونید با کلاش باگت بدید بیرون*

جالب بدونید نسخه بتای (BETA) این بازی یک نقشه بیشتر نداشت : مپ خیلی خیلی محبوب داس (De_Dust)

mahdiroshani بازدید : 59 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

طراحی سایت چیست ؟: با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی می توان گفت که اینترنت یکی از اعضای خانواده برای کاربران ان شده است . ولی برای بهره مند شدن از فواید این جامعه مجازی نیاز به تولید وب سایت و طراحی وب سایت است

تعریف وب سایت
وب سایت مکانی از اینترنت است که صفحه یا تعدادی از صفحات را در خود برای هدفی خاص نگهداری می کند ، در واقع این مکان مجموعه ای از صفحات است که برای هدفی خاص ایجاد شده اند.

به روال برنامه ریزی برای ایجاد یک سایت در فضای مجازی اینترنت که با ساختار کلی و جزئی ارائه می شود طراحی وب سایت گویند. این برنامه ریزی بر روی تمامی تصاویر ،متون ، فایل های صوتی و تصویری و المانهای خاص که برنامه نویسی شده اند اعمال می شود تا در نهایت تمام اینها بر روی صفحه ای که قابل روئیت در مرورگر باشد اعمال می شود و در فرمت بندی خاصی در طراحی وب سایت بر روی آن صفحه قرار می گیرند.

برای اینکه این صفحات قابل مشاهده در بیشتر مرورگرها باشد طراحی سایت حرفه ای را افراد طراح و برنامه نویسان از زبان های نشانه ای برای ایجاد یک ساختار اکثرا از زبان html (که امروزه html٥ قدرت بالایی را به این زبان برنامه نویسی ارائه کرده است) و هم چنین برای نمایش بهتر بعد از طراحی وب سایت از زبان css (که زبان css٣ در حال حاضر قدرت آن را افزایش داده است به طوری که می توان بدون نرم افزارهای گرافیکی نیز به طراحی وب سایت پرداخت ) استفاده می کنند . برای طراحی وب سایت از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر java، پی اچ پی ، ای اس پی دات نت، پرل و … نیز می توان استفاده کرد.

پروسه طراحی سایت ارزان
در حالت کلی برای طراحی وب سایت http://www.melliportal.com می توان این روال را در پیش گرفت :
مفهوم سازی
طرح ریزی
تحقیق قبل از ایجاد وب سایت
تحقیق کلی
تبلیغات

مدیریت فایلهای چند رسانه ای که در وب سایت وجود خواهند داشت ، مدیریت مطالب و محتوای سایت و هم چنین فایل های تصویری و صوتی موجود در آن را می توان توسط یک طراح ، یا گروهی از طراحان با وظیفه ای مشخص مدیریت کرد.

طراحی سایت ملی پرتال http://www.melliportal.com : یک وب سایت می تواند شامل صفحه اصلی که اکثرا به این صفحه ، خانه (HOME) و هم چنین می تواند شامل صفحات و بخش های دیگر باشد که هر یک از آنها برای اهداف خاصی در زمان طراحی وب سایت ایجاد شده اند. ولی صفحه اصلی یا خانه سایت مهم ترین قسمت یک وب سایت است و در مورد اهداف اصلی وب سایت و هم چنین تمام بروزرسانی هایی که در وب سایت انجام می شود را برای کاربران ارائه می کند. و تمام صفحات دیگر وب سایت از طریق همین صفحه اصلی شناخته می شوند . بدین صورت که لینکی از صفحه اصلی به آنها اختصاص داده شده است که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند بخش های مورد علاقه و نیاز خود را ببیند.در واقع صفحه خانه را می توان مادر تمام صفحات وب دانست.
منبع: طراحی سایت ملی پرتال
http://www.melliportal.com

mahdiroshani بازدید : 49 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)
آموزش پارک دوبل، آزمون شهری، نمونه سوال آیین نامه
آموزش پارک دوبل، آزمون شهری، نمونه سوال آیین نامه
برای اولین بار آموزش به صورت انیمیشن های سه بعدی تلفیقی با تصاویر واقعی آموزش روش های صحیح پارک کردن خودرو، آموزش پارک دوبل به همراه تمامی نمونه سوالات آیین نامه در سایت DRIVI گردآوری شده تا به شما کمک کند در آزمون گواهینامه موفق شوید.
سوالات آیین نامه شامل سوالات فنی، سوالات امداد و نجات،سوالات آلودگی هوا، سوالات محیط زیست، سوالات تابلو ها و نکات آنها، سوالات کمک های اولیه،سوالات اخلاق رانندگی و سوالات مربوط به آزمون شهری است.
شما می توانید به صورت رایگان در آزمون ها شرکت کنید و همچنین مطالب مختلف در زمینه آزمون شهری را بخوانید. توجه داشته باشید که نمونه سوال آیین نامه موجود در سایت نمونه سوالات اصلی آزمون بوده و به هیچ وجه شبیه به سوالاتی که سودجویان به صورت کپی پیست از سوالات سال های گذشته به اسم سوالات جدید به فروش می رسانند نمی باشد.
همچنین فیلم های آموزش نحوه پارک کردن خودرو و همچنین رانندگی صحیح و کنترل فرمان نیر دز سایت فرار گرفته تا به شما کمک کند در آزمون شهری نیز موفق شوید.

 


شما همچنین می توانید فایل راهنمای آزمون آیین نامه را به دلخواه دانلود نمایید. 
سایت drivi به صورت کاملا واکنشگرا طراحی شده و شما می توانید با هر وسیله ای که به اینترنت متصل می شود از امکانات سایت استفاده کنید ولی بارم همب ر آن دسته از کاربران که ممکن است نیاز به اپلیکیشن اندروید داشته باشند اپلیکیشن نمونه سوال آیین نامه نیز آماده شده و در نسخه اندروید در اختیار کاربران قرار میگیرد. این اپلیکیشن به صورت پیشفرض بیش از ٣٥ آزمون که در بر گیرنده تمامی سوالات آزمون است را در بر دارد.
دقت کنید که برای قبولی در آزمون اصلی حتما باید حداقل ١٥ آزمون اول را انجام دهید.
دانلود نمونه سوالات آیین نامه، نمونه سوالات آیین نامه رانندگی، دانلود سوالات آیین نامه رانندگی، سوالات آیین نامه رانندگی، سوالات فنی آیین نامه، دانلود سوالات فنی آیین نامه. آزمون های آیین نامه، آزمون آنلاین آیین نامه رایگان، نمونه سوالات آیین نامه جدید، سوالات آیین نامه ویرایش جدید.
نمونه سوالات آیین نامه ۹۵، سوالات آیین نامه ویرایش جدید، دانلود رایگان سوالات آیین نامه، آزمون آنلاین آیین نامه رایگان، نمونه سوالات فنی ویرایش جدید، سوالات اخلاق رانندگی، سوالات آلودگی آیین نامه، آموزش حق تقدم، آموزش آزمون شهری.
 آموزش پارک دوبل، آموزش قبولی در آیین نامه، تمام نمونه سوالات آیین نامه، دانلود همه نمونه سوالات آیین نامه، تلگرام آیین نامه، سوال و جواب آیین نامه، دانلود سوال و جواب آیین نامه، نمونه سوال آیین نامه جدید وسوالات آیین نامه ٩٦، سوالات جدید آیین نامه ٩٧، سوالات جدید آیین نامه ٩٦ ، سوالات جدید آیین نامه ٩٦ …
mahdiroshani بازدید : 65 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

تعریف لابیاپلاستی (جراحی  کوچک کردن لبهای تناسلی )
کوچک کردن لبهای تناسلی به روش جراحی ، را لابیاپلاستی می گویند. بسته به هر فرد، نوع عمل لابیاپلاستی  می تواند کمی متفاوت باشد.
 
چه کسانی باید عمل جراحی لابیاپلاستی انجام دهند ؟
 
 انواع لبهای آلت تناسلی، حتی بزرگ و تیره ، به لحاظ پزشکی و علمی  ،انواع "طبیعی " هستند.بلکه این تصمیم کاملا بر عهده شما  و همسرتان است . ما در این مقاله ، فقط اطلاعاتی راجع به این عمل ، برای آنهایی که تصمیم گرفته اند ، قرار داده ایم.
 
✨دلایل انجام انجام عمل لابیاپلاستی
١. داشتن ظاهر زیباتر در ناحیه تناسلی
٢.اصلاحی عدم تقارن لب های واژن  (که یک مساله شایع و طبیعی می باشد)
٣.درد لبهای تناسلی بدلیل سایش به لباس زیر و دوچرخه سواری و ...
٤.کاهش یافتن تحریک کلیتوریس ، بدلیل وجود حجم زیادی چین پوستی روی آن
٥. دلایلی بهداشتی عمل لابیاپلاستی
 
✨دانستنی های جراحی لابیاپلاستی
لابیاپلاستی یک جراحی سرپایی است. یعنی نیاز به بستری شدن شبانه ندارد.

تحریکات مزمن لابیا در خانم هایی که لباس های بسیار تنگ می شود  و و همچنین گاهی اوقات این مشکل به دنبال مقاربت یا فعالیت فیزیکی زیاد ایجاد میگردد .

جراحی لابیاپلاستی می تواند باعث بهبود ظاهر لپ های کوچک گشته و اعتماد به نفس خانم ها را افزایش شود .

خانم های که دارای لپ های تحریک پذیر هستند بعد از جراحی بهبود می یابند .


لینک مطلب

لابیاپلاستی | عمل لابیاپلاستی | جراحی لابیاپلاستی

mahdiroshani بازدید : 63 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی The Legend of The Blue Sea

سریال کره ای افسانه دریای آبی با زیرنویس فارسی

دوستان این سریال با ۴ کیفیت ۴۸۰p – ٥٤٠p – ٧٢٠p – Full HD قرار میگیره

با لینک مستقیم و بدون هیچ دردسری بصورت کاملا رایگان

lgend-of-the-blue-sea

 

عنوان :دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم, افسانه دریای آبی ، The Legend of The Blue Sea ، Puleun Badaui Jeonseol
ژانر : رمانتیک ، فانتزی
کارگردان: Jin Hyeok
نویسنده: Park Ji-Eun
تعداد قسمت : ۲۰
شبکه پخش: SBS

تاریخ پخش:  ۲۶ آبان /   Nov ١٦, ٢٠١٦

روز های پخش: چهارشنبه و پنج شنبه

جایگزین سریال Jealousy Incarnate

ترتیب سریال های قبل این : Entertainer > Wanted < Jealousy Incarnate < The Legend of The Blue Sea

Lee Min-Ho
Gianna Jun

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم

سریال کره ای افسانه دریای ابی برگرفته از داستان های 

چوسون قدیمه که توی این داستان زیرنویس فارسی سریال Supernatural فصل دوازدهم یک روز یه ماهیگیر به دریا میره و با خوش شانسی یه پری دریایی در تورش گرفتار میشه البته سریال کره ای Legend of The Blue Sea علاوه بر اهمیت داستانش و پر طرفدار بودن بازیگران این سریال نقطه عطف سریال افسانه دریای آبی اینجاست که این سریال اخرین کار بازیگر معروف کره ای لی مین هوو میباشد قبل از اینکه برای دو سال از عرضه بازیگری به دلیل خدمت سربازی دور باشه پس شاید این هم یکی از دلایلی باشه که طرفداران سریال ۲۰۱۶ لی مین هوو خیلی پر سرو صدا بود از عکس لی مین هوو در سریال افسانه دریای آبی گرفته تا زیرنویس فارسی سریال کره ای افسانه دریای آبی در این مطلب قرار خواهد گرفت

البته باید در نظر داشت که بازگیر مکمل لی مین هوو در سریال The Legend of The Blue Sea هم بازیگر محبوب و سرشناسی است که مدتی از این عرصه دور بود و میشه سریالی که لی مین هو ۲۰۱۶ در اون بازی میکنه رو به عنوان استارت دوباره ای برای او دید دوستان زیرنویس فارسی سریال The Vampire Diaries فصل هشتم اول از همه تیزرهای سریال افسانه دریای آبی رو تقدیمتون میکنیم امیدوارم لذت ببرید

دانلود سریال کره ای افسانه دریای آبی با لینک مستقیم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود تیزر اول سریال افسانه دریای آبی

تیزر دوم سریال کره ای افسانه دریای آبی

mahdiroshani بازدید : 75 شنبه 06 شهریور 1395 نظرات (0)
download (3)

 

امین حبیبی خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ فارسی زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۶۱ در اهواز و ساکن تهران است.

نام اصلی : امین حبیبی

زادروز : ۱۸ آذر ۱۳۶۱

اهل کشور : ایران

سبک‌ها : موسیقی پاپ فارسی

کار(ها) : خواننده – ترانه سرا – نوازنده – آهنگساز – تنظیم کننده – بازیگر تئاتر

ساز(ها) : گیتار و سازهای الکترونیک 

فول آلبوم امین حبیبی

 

امین حبیبی خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ فارسی زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۶۱ در اهواز و ساکن تهران است.او علاوه بر خوانندگی و آهنگ سازی بازیگر تئاتر نیز هست.فعالیت هنری خود را به طور حرفه ای از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد.از نظر او زیباترین داشتهٔ انسان احساس اوست که باید در پی راهی زیبا برای بیان آن باشد.ترانه های مورد علاقهٔ او پرواز در آتش و عروس هستند. با تمام این تفاسیر او هنوز تئاتر را ادامه می دهد و عاشقانه تئاتر را دوست می دارد و از آن به عنوان جایگاه بهترین خاطراتش یاد می کند .

 

او کارهای زیادی را به همراه دوستانش بر سر صحنه برده است که از جمله می توان به نمایش های:( دستهای آلوده ، آنتیگونه ، آن ستاره خواب چندم زمین است ، یک صندلی و … ) اشاره کرد . او هم اکنون عضو گروه تئاتر پرتره است که این گروه شرکت در چندین جشنواره بین المللی در کشور های مختلف را در پرونده کاری خود دارد . لازم به ذکر است که امین حبیبی تمامی کارهای آلبوم هایش را اعم از : شعر ، آهنگ ، میکس و مسترینگ را خودش در استودیوی شخصی خود انجام می دهد.

 

بی خوابی

mahdiroshani بازدید : 105 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

شارژ همراه اول براحتی میسر شده است زیرا در بهترین سایتهای ایران قابل خرید است. همان طور که اشاره شده mci٢٤.com میباشد که بصورت ٢٤ برای سرویس دهی شارژ اماده خدمات میباشد. دانلود دوربین لخت کن پس از خرید شارژ رایگان برای شما پیامک میشود. ارائه انواع بازی های شارژ ایرانسل بصورت دانلود رایگان برای شما قرار گرفته است. انواع فیلم های سوپر مارکت بایستی دارای مجوز وزارت فرهنگ اسلامی باشد. رقص شادی در میان مردمانی که به المپیک صعود کرده اند در ایران پررنگ تر شده است. ایران با دانلود سریع سرود جمهوری اسلامی ایران خدمتی نوین برای عزیزان خارج از کشور برداشته است. برای خرید شارژ ایرانسل و همراه اول و رایتل و تالیا میتوانید با سامانه خرید شارژ http://mci٢٤.com هم شارژ بخرید و هم هدیه بگیرید. هدیه ها نیز میتواند یک عینک و یک عطر مناسب باشد.پس از خرید ٢٠ کارت بالای ٢٠ هزار تومان درخواست بدهید هدیه نفیس را برای شما ارسال کنیم شما میتوانید قبض برق و یا قبض گاز و یا قبض تلفن دائمی خودتان را براحتی پرداخت کنید. این سامانه بسیار سریع بوده و به شما کمک ویژه ای میکند. خرید شارژ ◀ شارژ ایرانسل ◀ شارژ مستقیم ایرانسل در شارژ مستقیم ایرانسل، نیازی به وارد کردن کد شارژ نیست و پس از پردخت سیم کارت شما به صورت اتوماتیک شارژ می‌شود! اگر شارژ شگفت انگیز را انتخاب کنید، میزان شارژ بیشتری نصیبتان می‌شود اما باید آن را در یک بازه زمانی مشخص استفاده کنید رایتل به عنوان بزرگترین اپراتور نسل چهارم پیشرو در سرعت اینترنت ٤G در ایران است که توانسته نقش بسزایی در اینترنتی دیزلی ایران داشته باشه. اگر رایتل نبود الان هنوز سرعت نت تو باقالی ها بود. شارژ رایتل نیز در سایت ام سی ای ٢٤ بصورت شارژ مستقیم رایتل قابل خرید و استفاده است. پس اگر میخواهید شارژ مستقیم همراه اول بگیرید سایت بالا یادتان نرود.در ضمن برای دانلود سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پبشنهاد میکنیم دوباره در گوگل سرچ نمایید. دانلود بازیهای ملی میتواند در پیشبرد اهداف ملی و ارتقا سطح بازی خوب باشد. عزیزان برای دانلود بازی به بازی های ایرانی توجه کنید. اینقدر دنبال اموزش رقص نباشید دانلود اموزش رقص های نوین در این سایت شاید میسر باشه اما خنده داره و مثل دانلود جک میمونه! خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ همراه اول خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل کارت شارژ همراه اول تالیا رایتل خرید شارژ مستقیم ایرانسل اتوشارژ ایرانسل خرید اینترنتی شارژ ایرانسل همراه اول تالیا رایتل و خرید شارژ مستقیم ایرانسل و اتوشارژ ایرانسل بانک ملی ملت پاسارگاد تجارت صادرات پارسیان کشاورزی سپه مسکن رفاه صنعت و معدن دی تات مهر کارآفرین اقتصاد نوین سامان بانک شهر انصار سینا و توسعه تعاون سرمایه امکان پذیر است . پس از خرید کد شارژ علاوه بر نمایش برای شما از طریق اس ام اس و نیز ایمیل ارسال می گردد ، لطفا در وارد کردن ایمیل و شماره موبایل دقت لازم را داشته باشید. در صورتی که در هنگام خرید کد شارژ را دریافت نکردید با پشتیبانی ایرانسل دات نت تماس بگیرید. شما قابلیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صورت شگفت انگیز و نیز خرید مستقیم شارژ همراه اول را دارید و همین طور می توانید از اتوشارژ ایرانسل و همراه اول نیز بهره مند شوید. در صورتی که از فیلتر شکن استفاده می کنید در هنگام خرید آن را غیر فعال کنید زیرا بعضی مواقع در هنگام پرداخت اینترنتی دچار مشکل می شوید

mahdiroshani بازدید : 68 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
قالب وردپرس انفولد   Enfold

 

دانلود قالب انفولد آخرین نسخه از پرفروش ترین پوسته تم فارست – نسخه 3.6.1

دارای چندین دمو از این قالب

قالب وردپرس انفولد کاملا ریسپانسیو

نصب قالب انفولد با یک کلیک

اسلایدر تمام عرض

سازگار با ووکامرس نسخه 2.2 به بالا

سازگار با وردپرس نسخه 4 به بالا

دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. بهمین منظور شاید شما امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنید بطور تمام و کمال در وردپرس نمی بینید. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان رو ایجاد کرد که دیگران بتوانند براحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس بکنند.

قالب وردپرس در ادامه راه پروژه موفق b2 می باشد که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس توسط Christine Selleck دوست مت مولوگ ( توسعه دهنده اصلی وردپرس ) پیشنهاد و از آن روز تا الان وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروفترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ بر روی هاست شده است

mahdiroshani بازدید : 89 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
فرش ماشینی کاشان جزء فرش های درجه یک جهان می باشد. شرکت فرش کاشان از برجسته ترین فرش های دنیا محسوب می شود.

فرش ماشینی کاشان فرش ماشینی کاشان فرش ماشینی کاشان

ایران در زمره کشورهایی قرار دارد که فرش های ماشینی با کیفیت فوق العاده به بازار جهان صادر می کند از این رو اخذ نمایندگی فرش از ایران بخصوص از کاشان درخواست های زیادی دارد. نمایندگی فرش کاشان مورد استقبال بسیاری از ایرانیان قرار گرفته و در شهرهای مختلف نمایندگی فرش کاشان فعالیت زیادی دارد. فرش ماشینی کاشان از تنوع زیادی برخوردار است و با طرح ها و نقوش متفاوتی در بازار وجود دارد. فرش قشقایی ، فرش ماهی ، فرش بختیاری ، فرش ماشینی گرد و … . از این رو می توان گفت این تنوع باعث شده مشتریان در مقابل تعدادد بیشماری فرش که همه از نوع فرش ماشینی کاشان هستند و کیفیت و زیبایی فرش ماشینی کاشان را دارند برخوردار شوند.

فرش ماشینی کاشان را میتوانیم جزء برترین فرش های کشور نام ببریم چرا که فرش ماشینی کاشان کیفیت و مرغوبیت زبان زدی دارد بر همین اساس فرش ماشینی کاشان در بین ایرانیان شناخته شده و دارای ارزش فراوانی میباشد.

تولید کنندگان فرش ماشینی کاشان از تمام امکانات و فناوری بروز این هنر استفاده میکنند تا بتوانند با تولید فرش ماشینی کاشان در شرکت فرش کاشان  ( شرکت فرش آرمان ) خود رضایت مصرف کنندگان و مشتریان گرامی فرش ماشینی کاشان را برآورده سازند.

خرید فرش ماشینی کاشان بسیار آسان و مقرون به صرفه می باشد. برای خرید فرش ماشینی کاشان فقط کافی است به نمایندگی فرش کاشان یا به فرش فروشی ها مراجعه کنیم. البته به صورت اینترنتی هم می توانیم فرش ماشینی کاشان را تهیه کنیم. خرید فرش ماشینی کاشان حتی به صورت آنلاین هم امکان پذیر می باشد. بدین صورت که شما وارد سایت مورد نظر شده و با دیدن کاتالوگ فرش ماشینی کاشان به نقش و نگار فرش ماشینی کاشان دست یابی پیدا می کنید، انتخاب می کنید و بعد از پرداخت مبلغ فرش ماشینی کاشان برایتان فرستاده می شود. البته راههای دیگری هم به صورت انلاین برای خرید فرش ماشینی کاشان هست که می توانیم از آن راهها استفاده کنیم.
mahdiroshani بازدید : 65 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
تنوع در فرش کاشان بسیار زیاد می باشد. به نوعی که خریداران گاهی مطمئنا به راهنمایی زیادی برای انتخاب و خرید نیاز دارند. به همین دلیل ما تصمیم داریم در خرید انواع فرش کاشان به شما کمک کنیم. فرش ۱۰۰۰ شانه از جمله فرش های بسیار معروف و خوش طرح می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. فرش ۱۰۰۰ شانه در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد . در فرش کاشان فرش ۱۰۰۰ شانه بسیار با ارزش و قابل می باشد تا جایی که بسیاری از افراد نمی توانن تفاوتی بین فرش دستبافت و فرش ۱۰۰۰ شانه از فرش ماشینی کاشان پیدا کنند. دلیل جذابیت و زیبایی بسیار بالای فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم بالای این فرش می باشد.

البته قیمت  فرش ۷۰۰ شانه  نسبت به  فرش ماشینی  ۱۰۰۰ شانه پایین تر است اما کیفیت و جذابیت و زیبایی در  فرش ۱۰۰۰ شانه  به دلیل تراکم بالای آن نسبت به  فرش ۷۰۰ شانه بسیار بیشتر است.

برای اخذ نمایندگی فرش بخصوص فرش ۱۰۰۰ شانه می توان به سایت هایی که اعطای نمایندگی فرش دارند مراجعه کنید و نمایندگی بگیرند.

اگر قصد خرید فرش کاشان را دارید و علاقمند هستید فرش ماشینی کاشان را خریداری کنید با یک تحقیق اندک در این زمینه می توانید به این نتیجه برسید که قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه جزء فرش های بسیار عالی و با کیفیت و جذاب در بازار فرش می باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان از گالری سایت  فرش کاشان ( شرکت فرش آرمان ) دیدن کنید و طرح های مختلفی را که در این گالری هست مثل فرش قشقایی ، فرش بختیاری ، فرش ماهی و فرش گرد و… بازدید کنید با کمی دقت می توانید انتخاب خود را انجام دهید و با مراجعه به نمایندگی شرکت فرش کاشان یا از طریق همان سایت فرش کاشان خرید خود را انجام دهید.
mahdiroshani بازدید : 130 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
شرکت فرش کاشان بیشترین تنوع و مرغوب ترین فرش ها را در بازار ارائه می دهد از جمله این فرش ها فرش ۷۰۰ شانه می باشد فرش ۷۰۰ شانه نه تنها از کیفیت و تراکم بالایی برخوردار است بلکه نسبت به فرش ۱۰۰۰ شانه با قیمت مناسب تری هم در بازار در حال رقابت می باشد.

فرش 700 شانه فرش 700 شانه فرش 700 شانه

فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ را میتوان از نوع فرش ماشینی گرد ، فرش قشقایی ، فرش بختیاری ، فرش ماهی نام برد . فرش کاشان جزء فرش های بسیار مرغوب و قابل توجه در بازار فرش می باشد کسانی که نمایندگی فرش کاشان را دارند خوب می دانند که فرش ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های دیگر در بازار از استقبال بیشتری برخوردار است. چنانچه خرید فرش کاشان مخصوصا فرش ۷۰۰ شانه برای مشتریان بسیار به صرفه تر از فرش های دیگر می باشد.

البته تراکم فرش ۷۰۰ شانه از فرش ۱۰۰۰ شانه کمتر است اما قیمت فرش ۷۰۰ شانه نسبت به تراکم کمتری که دارد مقرون به صرفه می باشد. چرا که اکثر کسانی که قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارند نمی توانند به راحتی تفاوت بین فرش ۷۰۰ شانه و فرش ۱۰۰۰ شانه را تشخیص دهند و این نشان می دهد فرش ۷۰۰ شانه از نظر کیفیت چیزی کمتر از فرش ۱۰۰۰ شانه ندارد.

در فرش ماشینی کاشان فرش ۷۰۰ شانه بیشترین بازار را دارد این بدین معنی است که خریدارن فرش ماشینی کاشان از این فرش استقبال زیادی دارند و استقبال زیاد خریدارن از فرش ۷۰۰ شانه کاشان به دلیل کیفیت بالای آن است. قیمت فرش ۷۰۰ شانه یک میلیون و صد هزار تومان معادل یازده میلیون ریال می باشد. کارخانه فرش ماشینی با تولید فرش ۷۰۰ شانه نشان داده که فرش ماشینی کاشان تبلور طرح و رنگ فوق العاده می باشد. ما مفتخریم که می توانیم با تولید فرش ماشینی کاشان به خریدارن فرش ماشینی کاشان کمک کنیم از بهترین فرش ها در خانه و کاشانه خود استفاده کنند.
ایران در زمره کشورهایی قرار دارد که فرش های ماشینی با کیفیت فوق العاده به بازار جهان صادر می کند از این رو اخذ نمایندگی فرش از ایران بخصوص از کاشان درخواست های زیادی دارد. نمایندگی فرش کاشان مورد استقبال بسیاری از ایرانیان قرار گرفته و در شهرهای مختلف نمایندگی فرش کاشان فعالیت زیادی دارد
mahdiroshani بازدید : 80 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
پی‌پل (به انگلیسی: PayPal) یا پی‌پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. پی‌پل یکی از بزرگترین شرکتهای پرداخت الکترونیکی در سرتاسر جهان است.
پی‌پل در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و عرضه اولیه سهام این شرکت در سال ۲۰۰۲ اتفاق افتاد.
افتتاح حساب پی پال
یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی، دفاتر خدمات مالی و یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال و یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.

سایت پی‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه‌ای دریافت دارد که بسته به مقدار پول جابجا شده است. هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند. همچنین خریدهای انجام شده در سایت ای‌بی با کارت اعتباری و از طریق پی‌پال، اگر فروشنده و خریدار هرکدام از نوع ارز متفاوتی استفاده کنند، شامل هزینه‌ای مازاد خواهد بود. پی‌پال از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند. در سوم اکتبر ۲۰۰۲، پی‌پال به عنوان یک شرکت جانبی کاملاً به مالکیت ای بی درآمد. دفاتر مرکزی پی‌پال در شهر سن هوزه، ایالات متحده آمریکا و در مجاورت دفاتر شرکت ای‌بی مستقر هستند
mahdiroshani بازدید : 126 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
تاریخ صرافی به زمانهای قدیم باز می‌گردد. در کتاب مقدس به صرافی اشاره شده است. در زمان معبد دوم اورشلیم در حیات معبد تعداد زیادی افراد به شغل صرافی اشتغال داشتند. این افراد پولهای رومی و یونانی که دارای عکس خدایان آنها بود با پول یهودی که تنها پول قابل استفاده در معبد بود تعویض می‌کردند. عیسی مسیح در اناجیل جهارگانه با این صرافان به شدت برخورد می‌کند و آنان را کسانی می‌داند که خانه خدا را تبدیل به لانه دزدان کرده‌اند.
در زمانهای قرون وسطی در اروپا بیشتر شهرها دارای واحد پولی خود بودند که دارای نقش حاکم آن شهر بود. وقتی یک غریبه وارد شهر می‌شد مجبور بود پول همراه خود را با پول آن شهر تعویض کند. صرافان در این زمان این پول خارجی را محک می‌زدند و آن را با پول محلی عوض می‌کردند. بیشتر انتقالهای وجه بزرگ با سکه انجام نمی‌شد و تنها به وسیله صراف از حساب یک نفر به حساب فرد دیگر منتقل می‌شد.

با گسترش کار صرافها آنها به وام دادن نیز پرداختند. شوالیه‌های تمپلار به زائران اورشلیم وام می‌دادند. صرافی در کانادا

در ایران نیز به دلیل اینکه در دین اسلام سودگرفتن بر روی پول ممنوع محسوب می‌شد این تجارت به صورت کامل در اختیار یهودیان بود. در قرن نوزدهم تقریباً تمامی یهودیان شیراز به صرافی اشتغال داشتند. صرافی در مالزی

صرافی اعتماد در ایران به رغم تکامل خود دراواخر قرن نوزدهم، با رقابت شدید بانک استقراضی روس و بانک شاهنشاهی ایران، که علاوه بر آشنایی با فنون جدید بانکداری با حمایت دولت‌های روسیه، انگلستان و ایران نیز برخوردار بودند روبرو شد. در سالهای بعد بسیاری از صرافان به ورشکستگی کشانده شدند و دیگر هیچگاه نتوانستند نقش پیشین خود را باز یابند. طی چند دههٔ اخیر صرافان بیشتر در زمینه داد و ستد مسکوکات طلا و نقره و ارزهای خارجی، و به طور محدود در زمینه اعطای وام‌های کوچک، فعالیت داشته‌اند.
mahdiroshani بازدید : 136 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

گروه صنعتی طیوران ماشین تولید کننده انواع سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع و بزرگترین تولیدکننده رطوبت ساز های صنعتی با بیش از دو دهه تجربه و تجهیز صدها سالن صنعتی، پد سلولزی ، تجهیزات مرغداری ، آسیاب میکسر ، دانخوری ، آبخوری ، اینلت و … تهویه مطبوع،ساختمان های اداری و برج های مسکونی مفتخر است با داشتن مجرب ترین پرسنل پیاده سازی آخرین استانداردهای روز دنیا محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب به بازار صنعتی کشور عرضه کند

آبخوری مرغداری،آبخوری اتوماتیک،آبخوری نیپل

صادرات محصولات گروه صنعتی طیوران ماشین به کشورهای آذربایجان، افغانستان، ارمنستان ،اربیل و … برگه زرینی بر افتخارات گروه صنعتی طیوران ماشین می باشد که با ارائه محصولاتی با کیفیت جهانی توانسته است بازار فروش مناسبی در خارج از مرزهای ایران داشته باشد. تنوع محصولات ، کیفیت محصولات و تحویل در کوتاهترین زمان ممکن و ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور و همچنین خارج از کشور از خدماتی است که گروه صنعتی طیوران ماشین به مشتریان محترم خود عرضه می کند

mahdiroshani بازدید : 117 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

خرید گیفت کارت با گیفتی یکی از کاملترین و معتبرترین فروشگاه های گیفت کارت در ایران  است و همچنین تنها فروشگاه گیفت کارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره می باشد.

itunes-store-giftcard

 این فروشگاه از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است که در صورت وجود هرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید.
یکی دیگر از ویژگی های این فروشگاه قیمت مناسب و تحویل آنی اسکن کارت است که باعث شده یکی از محبوب ترین فروشگاههای گیفت کارت در ایران شناخته شود.
گیفت کارت
از دیگرقابلیت های ویژه این وب سایت میتوان به تغییر سطح قیمت کارت ها بر اساس مقدار خرید هرکاربرنام برد.
گیفت کارت های ارائه شده در این فروشگاه به شرح زیر است:

خرید گیفت کارت آیتونز
خرید گیفت کارت گوگل پلی
خرید گیفت کارت اسپاتیفای
خرید گیفت کارت استیم
خرید گیفت کارت پلی استیشن
خرید گیفت کارت ایکس باکس
خرید گیفت کارت آمازون
خرید گیفت کارت فیسبوک
خرید گیفت کارت مایکروسافت
خرید گیفت کارت ماین کرافت
خرید گیفت کارت اوریجین

کلیه گیفت کارت های سایت گیفتی دارای اسکن های فوق العاده با کیفیت بوده وبه صورت فیزیکی از فروشگاه های معتبر آمریکا خریداری می شوند و بعد از اسکن شدن در سایت قرار می گیرند و شما بعد از خرید گیفت کارت می توانید اسکن آنها را به صورت عکس مشاهده و یاذخیره نمایید.همچنین اسکن کارت برای ایمیل شما نیز ارسال میگردد.

mahdiroshani بازدید : 130 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
قالب وردپرس ژوپیتر Jupiter قالب وردپرس ژوپیتر یکی از پرفروش ترین قالب های سایت تم فارست هست که از سال 2014 شروع و تا سال 2016 توسعه آن ادامه دارد . قالبی فوق العاده زیبا با داشتن بیشتر از 72 دموی آماده که ساخت یک سایت را بسیار آسان می کند پنل مدیریت قوی و کاربری اسلایدشو های منحصر به فرد بیشتر از 100 عنصر و 230 استایل برای ساخت یک وب سایت عالی 18 استایل مختلف برای هدر پشتیبانی از زبان شیرین فارسی دارای صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوسر دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. بهمین منظور شاید شما امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنید بطور تمام و کمال در وردپرس نمی بینید. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان رو ایجاد کرد که دیگران بتوانند براحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس بکنند. قالب وردپرس در ادامه راه پروژه موفق b2 می باشد که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس توسط Christine Selleck دوست مت مولوگ ( توسعه دهنده اصلی وردپرس ) پیشنهاد و از آن روز تا الان وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروفترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ بر روی هاست شده است
mahdiroshani بازدید : 87 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)
هیتر موشکی و جت هیتر

سیستم های گرمایشی تولید شده در گروه صنعتی صبا هواساز در مدل های هیتر، جت هیتر ، هیتر موشکی ، هیتر مرغداری ،هیتر صنعتی ،کوره هوای گرم و بخاری صنعتی ساخته و به بازار عرضه می شوند با پیاده سازی آخرین تکنولوژی های صنایع گرمایشی و الگو برداری از سیستم های گرمایشی اروپایی با کیفیت بالا و مصرف کم انرژی باعث ایحاد تحول در سیستم های گرمایشی کشور شده اند. تنوع مدل،تنوع ظرفیت و هم چنین قابلیت سفارشی سازی سیستم های گرمایشی از دیگر امتیازاتی است که گروه صنعتی صباهواساز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد جت هیتر یا همان هیتر موشکی یکی از پرفروش ترین محصولات گروه صنعتی صبا هواساز می باشد که در مدل گازی،گازوئیلی و دوگانه تولید می شوند.هیتر جت-هیتر موشکی - در مدل های دود کش دار و بدون دودکش و دو موتوره تولید می شود. گروه صنعتی صبا هواساز جت هیتر-هیتر موشکی- خود را با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کند امکان ارسال جت هیتر-هیتر موشکی- در نهایت 3 روز کاری به تمام نقاط کشور
mahdiroshani بازدید : 293 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

http://www.uploadtak.com/images/b1391_style.png

استایل های روبرو بسیار خارق العاده کار شده اند و شکل پوست بدن حیوانات را نشان می دهند که در نوع خود جالب است. این نوع استایل کاربرد زیادی دارد که در صورت نیاز می توانید در ادامه مطلب آن را دریافت کنید.

براي دريافت استايل ها به ادامه مطلب برويد

تعداد صفحات : 10

درباره ما
Profile Pic
درباره سين كارا نام واقعی: Luis Ignascio Urive Alvirde نام های درون رینگ: Dr. Karonte, Jr. Astro Boy Komachi Místico Sin Cara Sin Cara Azul تاریخ تولّد: 22 دسامبر 1982 مکان تولّد: مکزیکو سیتی,ناحیه فدرال، مکزیک قد: 1.7 متر وزن: 82 کیلوگرم آموزش دیده توسط: Tony Salazar(عمو) Manuel Almanza(پدر) Fray Tormenta
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا طرفدار سين كارا هستيد؟
    محل تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 287
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 14,917
  • بازدید کلی : 279,313
  • پاور هفتگی